pondelok 31. decembra 2018

Zhrnutie roku 2018

Ahojte,
keďže je dnes posledný deň v roku, tak sme sa rozhodli pre určité zhrnutie a uzavretie roku 2018. Knihy za rok 2018 sme rozdelili do niekoľkých kategórií a snažili sa vybrať to najlepšie.
Týmto článkom vám chceme aj popriať pekného Silvestra. Aby ste si ho náležite užili a prajeme taktiež šťastný Nový Rok 2019. Nech je taký dokonalý, aký by ste ho chceli mať. :) 

KNIHA ROKU
Recenzia: Na konci naozaj obaja umrú

Moja voľba pre knihu roku je jednoznačná. Za poslednú dobu som nečítala snáď knihu s lepším námetom ako to je pri knihe Na konci naozaj obaja umrú. Táto kniha vo mne zanechala veľa myšlienok, dala mi isté ponaučenia a zároveň mi ukázala, aký je život krátky. Preto by sme si ho mali ceniť a užívať najväčšmi ako vieme. 




SKLAMANIE ROKU
Recenzia: Diabolik

Diabolik som čítala až  niekoľko mesiacov po jeho vydaní. Na príbeh som sa tešila, pretože znel zaujímavo, aj obálka bola krásna. Nakoniec som počas čítania zostala veľmi sklamaná. Síce ma námet zaujal, ale to spracovanie.. to zlyhalo na plnej čiare.  Taktiež sa mi nepáčilo ako si autorka s dejom hrala ako sa jej chcelo a hodilo.



ORIGINÁL ROKU
Recenzia: Na konci naozaj obaja umrú

V rebríčku sa nachádza už druhýkrát, no nemôžem si pomôcť. Táto kniha bola pre mňa najlepšou a zároveň aj najoriginálnejšou. Nič s podobnou myšlienkou a spracovaním som ešte nečítala. 





NERVY ROKU
Recenzia: Bez srdce

Najväčšmi som sa tento rok rozčuľovala pri Bez srdce. Dôvodom bola hlavná hrdinka, ktorá bola pre mňa nelogická, nudná, panická a naozaj otravná. Váhala som, či ju nedať ako najnudnejšiu knihu, no našla som aj nudnejšiu. Viem, že niektorým sa Bez srdce páčila, ale ja som jej na chuť neprišla :/




PREKVAPENIE ROKU
Recenzia: Chybná

Pri Chybnej som nemala žiadne očakávania, dokonca som ju spočiatku nechcela ani čítať, pretože mi prišla nezaujímavá. Som rada, že som sa po nej rozhodla siahnuť. Bolo to po dlhšej dobe fantasy, ktoré ma zaujalo ale i bavilo. Neviem sa dočkať dvojky. 





NAJVTIPNEJŠIA KNIHA
Recenzia: Egomaniak

Egomaniak bol aj prekvapením aj najvtipnejšou knihou za tento rok. Spočiatku som čakala niečo na spôsob 50 odtieňov, no a našťastie to bolo úplne niečo iné. Egomaniak mal skvelé postavy, nad ktorými sa furt dalo usmievať a situácie, ktoré prežívali jednoducho nemohli zostať bez zasmiatia. 







NAJNUDNEJŠIA KNIHA
Recenzia: Ja, Simon... proti pravidlám Homo Sapien

Ospravedlňujem sa každému fanúšikovi... no pre mňa je toto jednoducho najnudnejšia kniha, akú som kedy čítala. Neviem ani čomu to pripísať... dej mi prišiel nezáživný, postavy sa ako tak dali zvládnuť, no neponúkli mi nič... Mal peknú myšlienku ohľadom toho, že každý má byť sám sebou, no inak nič... :/







NAJLEPŠIA SÉRIA
Recenzia: Divotvůrce


Určite tých sérií je viac, avšak táto mi v mysli zostala najdlhšie. Príbeh plný zvláštnych bytostí a prepracovaný svet či dej. Hlavne humorné scény. 








Takže toto je také zhrnutie za rok 2018. Čo na to poviete? Stotožňujete sa so mnou pri niektorých knihách? :) Chcela som pridať aj kategóriu najsmutnejšej knihy, avšak som si nevedela na žiadnu spomenúť. :(


Pekného Silvestra prajeme.

1 komentár:

  1. Kromě Divotvůrce jsem žádnou knihu z výše zmíněných nepřečetla. Já, Simon a Diabolik mám v plánu si přečíst, tak jsem na to zvědavá, jaké to bude. :)
    Přeji ti šťastný nový rok. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)