RECENZIA: Audrey Carlan - Večná vášeň

Žáner: Erotický román
Séria: Lotus House
Diel: 1.diel
Počet strán280 strán
Originál názov: Resisting Roots

Učiteľka jogy Genevieve Harperová nesie na pleciach obrovské bremeno. Po tragickej nehode rodičov sa stará o dvoch súrodencov a robí, čo môže, aby vyžila. Hoci má len dvadsaťštyri rokov, vôbec nemá čas na mužov... hlavne na krásavcov, ktorí by jej mohli zlomiť srdce. Bejzbalista Trent Fox je fakt trieda, či už na ihrisku, alebo v posteli. Je jedným z najlepších pálkarov na svete. Nedávne zranenie ho privádza do Lotosu, centra jogy. Tam spoznáva Genevieve, tmavookú útlu blondínku so šťavnatými perami, ktoré okamžite zatúži pobozkať, a nie len to. Pravidelné schôdzky s ohybnou sexi kráskou si poistí súkromnými hodinami, vďaka ktorým sa presvedčí, aká dokáže byť joga zmyselná. A neostane to bez následkov.

Už samotná anotácia k tejto knihe vo mne zanechala dojem, že pôjde o príjemné a oddychové čítanie. A tento  môj dojem sa nakoniec aj stal pravdou, pretože kniha sa veľmi príjemne a rýchlo čítala – t.j.  knihu som v priebehu dvoch dní prečítala. K rýchlemu prečítaniu dopomohol aj spôsob akým je príbeh napísaný.
Autorka má veľmi príjemný štýl písania, ktorý sa skvelo číta, pretože v knihe sa nenachádzalo absolútne žiadne množstvo zbytočného opisu, ktoré by len a len nahnalo väčší počet  strán a samozrejme, že by spomaľoval dej. Práve naopak, počas celého deja sa nám v knihe striedali dva pohľady a o pohľad Trenta a Genevieve a mala som dojem, že celý príbeh ma akýsi rýchli spád. Čo ma mierne na knihe sklamalo, ak o bola práve jednoduchá zápletka, ktorá bola dosť predvídateľná a akosi som počas celého čítania príbehu čakala nejaký dejový zvrat, ktorý by príbeh spestril. Možnože za tento dojem môže páve rýchly a nereálny vývoj  vzťahu medzi hlavnými postavami.
Čo sa týka samotných hlavných postáv – Genevieve a Trenta tak som si ich veľmi rýchlo obľúbila. Genevieve bola skvelá silná žena, ktorá by spravila všetko pre svojich dvoch mladších súrodencov,  o ktorých sa stará od smrti svojich rodičov. Pre nich sa vzdala svojho sna a nedokončila školu a tak cez deň vedie hodiny jogy a po večeroch si v garáži privyrába strihaním vlasov. Pri Genevieve môžem jednoznačne povedať, že ako postava sa mi nesmierne páčila a už po pár prečítaných kapitolách ma „chytila“ za srdce.
A Trent. Tak to bola klasická mužská postava, ktorá by dokázala veľmi ľahko lomiť ženské srdce. Trent bol známy bejzbalovy  hráč, ktorý kvôli zranenej  nohe nemôže hrať. A práve kvôli svojmu zraneniu sa spoznal s Genevieve na hodine jogy.

Ako som už hore napísala, tak vzťah medzi Trentom a Genevieve mal veľmi rýchli spád a aj keď o bolo predvídateľné, čítanie knihy som si náramne užila. V knihe sa moc často neobjavovali vedľajšie postavy – najčastejšie sa v deji ako vedľajšia postava objavoval práve Genevievin mladší brat. Taktiež sa mi páčilo ako autorka vykreslila vzťah medzi   jej bratom a Trentom.
Celkovo kniha bola veľmi príjemná, no mala som zmiešané  pocity práve z množstva opisov jogových polôh, ktoré napríklad Trent cvičil. Na jednej strane ma samotná joga fascinuje, len si nie som istá, či až natoľko aby som počas príbehu dosť často čítala  opis a prevedenie jednotlivých pozícií.

Na záver môžem už len toľko napísať, že samotný príbeh ako aj jeho spracovanie sa mi páčilo. Išlo a skvelé oddychové čítanie, ktoré však nijak extra neprekvapilo no taktiež ani nesklamalo.