utorok 19. marca 2019

RECENZIA: Baja Dolce - Placebo On

Žáner: Ľúbostný, erotický román
Séria: Placebo
Diel: #1

Vydavateľstvo: Art Floyd
Počet strán: 304 strán 
Väzba: brožovaná väzba

Anotácia:
Prvý diel knižnej trilógie vám rozpovie príbeh mladej Emy inšpirovaný skutočným životom. Po tom, čo prežila v pestúnskej rodine, ju prenasledovali strašidelné nočné mory. Emina túžba vymaniť sa dávnym démonom však bola silnejšia. S vidinou nového začiatku sa presťahovala do iného mesta, kde si našla prácu, získala priateľov a otvorila dvere do vysneného života bez paranojí a večného otáčania sa cez rameno. Vyhliadky na lepšiu budúcnosť boli na dosah. Do života jej však vstúpil ON. Podmanivý, cieľavedomý, ale i trochu záhadný Christopher, ktorý sám ukrýva nejedno bolestivé tajomstvo. Dokážu sa s Emou navzájom vyliečiť a preniesť sa z tmavých hlbín minulosti? Alebo to bude len klamlivý a krátkodobý placebo efekt? V príbehu Placebo nie je nič tak, ako to na prvý pohľad vyzerá. Sledujte životné situácie, kde strach pomáha rásť, bolesť dodáva odvahu, slzy očisťujú, nenávisť mení, predsudky spájajú a láska lieči.

Za poskytnutie výtlačku ďakujem autorke Baja Dolce.
Zo začiatku som mala mierne obavy, že pôjde zas len o jeden z tých príbehov, ktorý sa prečíta a odloží do poličky a čitateľovi neposkytne takmer nič. Avšak príbeh bol všetko len nie povrchný. No pekne rad radom.

Every King needs a Queen. Thanks to @skynmagazine for featuring us in their latest shoot! #vodrich    Príbeh je skvelo napísaný a povedala by som, že sa číta priam sám. Celý čas nám príbehom sprevádza Ema, kedže príbeh je napísaný z jej pohľadu, i keď priznám sa niekedy by som ocenila, keby sa tam vyskytol aj Chrisov pohľad, pretože miestami som "zomierala" od zvedavosti dozvedieť sa o Chrisovi niečo viac a tak zničiť tú bublinu tajnosti, v ktorej bol zahalený. 

    Už od prvej kapitoly mal príbeh - asi až moc, rýchly spád a tak miestami príbeh na mňa pôsobil tak trošku nerealisticky. Taktiež aj vzťah Emy a Chrisa tým pádom na mňa pôsobil trošku rušivo a urýchlene. No na druhej strane to má aj výhodu, pretože čitateľ jednoznačne nečíta len prázdnu vatu, ktorej cieľom je nahnať len a len počet strán.


    Postava hlavnej hrdinky si vás získa, či už chcete alebo nie. Od malička to mala v živote veľmi ťažké a práve jej minulosť bola dôvodom, prečo sa presťahovala do nového mesta, kde získala novu prácu a nových kamarátov s nádejou, že démoni minulosti ostali na starom mieste. Ema ako malá bola umiestená do pestúnskej rodiny, kde si v dvanástich rokoch prešla peklom až skončila na pohotovosti s otrasom mozgu, zlomenými rebrami a celoživotnou traumou. 
    Na Eme som najviac obdivovala jej silu, i keď je jej démoni v nočných morách neustále prenasledovali nedala sa zlomiť, postavila sa na nohy a žila svoj život najlepšie ako vedela. 
    Čo sa týka Chrisa tak ten je jedna veľká záhada. Chris Pierce je synom šéfa spoločnosti, pre ktorú pracovala Ema. Chris je jednoducho ten typ mužskej postavy, s ktorou sa stretnete asi v každej knihe - príťažlivý, tajomný, záhadný, sexi atď. 
Cool! pin 724 #blackandwhitephotographycouples
    Ako som už vyššie spomenula, tak vzťah Chrisa a Emy mal rýchli spád a počas čítania knihy som mala pocit, že sa nachádzam na horskej dráhe, kedy bol ich vzťah idylicky a potom, sa zrazu niečo vyskytlo a všetko sa pokazilo, potom sa to zas urovnalo a neustále hore a dole. Na jednej strane to beriem tak, že v knihe sa neustále niečo dialo a dej nebol monotónny, no na druhej strane to tiež na mňa pôsobilo málinko rušivo a nereálne. No i tak som ku koncu neustále čakala kedy a ako nastane ten zlom, kedy sa všetko pokazí. Vzhľadom na to, že ide o trilógiu, pochybovala som, že sa práve prvý diel skonči šťastne a tak som už len tŕpla a rozmýšľala, čo sa pokazí, keď zrazu bolo všetko super a nakoniec nám autorka zlomila srdce záverom knihy, kedy som len zostala pozerať na posledné stránky neschopná rozmýšľať a moja prvotná myšlienka bola: Chcem pokračovanie. 

    Na záver z mojej strany už len toľko, že príbeh i keď mal maličké chybičky, ktoré mali pre mňa rušivý dojem, niekomu nemusia vôbec prekážať. A v konečnom dôsledku môžem knihu len a len odporúčať, hlavne ak mate radi príbehy so silnými postavami. Takže ak ste knihu nečítali, podľa mňa to treba čo najskôr napraviť, no a mne neostáva nič iné len čakať na pokračovanie.


Hodnotenie: 4/5
 ~N

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)