pondelok 25. marca 2019

RECENZIA: Michaela Zamari - Šéf môjho šéfa

Žáner: ľúbostný román
Vydavateľstvo: MERIDIANO - press
Séria: Šéf môjho šéfa
Diel: #1
Počet strán: 368
Väzba: hardback

Anotácia:
Sympatická a ambiciózna Nela má za sebou pohnutú minulosť. Budúcnosť však vidí ružovo – má prácu, ktorá ju baví, šéfa, s ktorým si rozumie, a nezáväzného priateľa s výhodami. Jej pokojný život sa nečakane otrasie v základoch, keď do firmy Predictors, kde pracuje, vstúpi jeden z jej vrcholových manažérov, Tomas Leroy. 
Jeho prílišná náklonnosť k nej ju nielen desí ale okamžite v nej vyvolá množstvo otázok.
Kto je v skutočnosti šéf jej šéfa a čo je pravým dôvodom jeho príchodu? Čaká ju obdobie citových turbulencií alebo je len zbytočne podozrievavá? Zmätená Nela je odhodlaná dopátrať sa pravdy, ale na Leroya, je zdá sa, krátka....


Za poskytnutie výtlačku ďakujem Moderné Romány.



Michaela Zamari je pomerne nováčik v slovenskom knižnom svete. Šéf môjho šéfa bola moja prvá kniha od autorky a naozaj som netušila, čo od príbehu môžem očakávať. Trošku som sa bála, pretože som si myslela, že pôjde o erotický román a s tými (až na pár výnimiek) nemám dobré skúsenosti. Po dočítaní som však ostala príjemne prekvapená.
Šéf môjho šéfa je v podstate klasický romantický príbeh dospelej dvojice – ambicióznej a šikovnej Nely a úspešného a miestami tajomného Tomasa.

Ak si myslíte, že si ihneď padnú do oka, mýlite sa. Ich vzájomný vzťah (nemyslím milostný) je všetko len nie obyčajný. Nela i Tomas prechádzajú rôznymi štádiami a sledovať ich vývoj bolo zaujímavé a pri Tomasovi naozaj záhadné. Ich konanie sa síce miestami dalo predvídať, no dokázali aj poriadne prekvapiť. V závere som nestíhala sledovať, čo sa vlastne stalo, pretože samotný koniec vás zaručene prekvapí a možno rovnako ako ja, budete s nepochopením civieť na to, čo sa práve udialo.
  
 Čo sa týka ich charakterov, postavy majú vopred stanovený určitý typ osobnosti, dalo by sa povedať, že sa ho v rámci dejovej línie aj držia. Nemusíte sa obávať nezmyselných reakcií a ich čudných riešení. Postavy sú svojim chovaním pomerne realistické a častokrát som sa s Nelou stotožnila v jej názoroch či konaniach. Tomas bol trošku iná kapitolka, u neho moje sympatie miestami kolísali. Na začiatku mi bol príťažlivý svojou tajomnosťou, postupom času som na neho pozerala s určitou neistotou a podozrením. Každopádne ako postava nebol autorkou zle poňatý a aj napriek všetkému sa mi jeho postava páčila.
Zvyšné postavy príjemné dopĺňajú dej, no niektorým sa autorka mohla povenovať aj o čosi viac, napríklad expriateľ Nely vyvolával veľké otázky a mnohé z nich zostali nezodpovedané. Privítali by som ozrejmenie ohľadom jeho vplyvu na Nelu.

V prípade Šéf môjho šéfa som nemala vôbec žiadny problém s tým, že sa dej odohráva na území Slovenska. To sa mi pri slovenských autoroch často nestáva, pretože pri slovenských autoroch mám väčšinou problém s tým ako na mňa Slovensko v ich podaní pôsobí, väčšinou všedne a trošku nútené. Michaela Zamari ma ale svojim príbehovým podaním tak zaujala, že som ani nevenovala pozornosť tomu, kde sa príbeh odohráva. Jednoducho som sa nechala unášať dejom. Dej ubieha naozaj rýchlo, teda aspoň v prvej polovici. Autorka vytvorila zaujímavé situácie, dejové zvraty a nejasnosti, ktoré ma nútili čítať ďalej. Po prvej polovici však nastal mierny pokles v mojej pozornosti. Autorka začala vytvárať pre dej nie veľmi podstatné zápletky, ktoré na mňa pôsobili len ako zbieranie strán.  

Šéf môjho šéfa je príjemná oddychovka na dlhé dni a určite vás bude baviť. Neraz sa aj zasmejete a zažijete aj nejaké tie tajomnosti a prekvapenia. 


Smiley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)