utorok 12. decembra 2017

Vianočné re-reading

Ahojte,

dnes mi v hlave skrsla myšlienka ohľadom toho, aký článok napísať, aby neboli len samé recenzie. Takmer celý deň som premýšľala nad tým, že si prečítam niektorú z kníh, ktoré doma mám a ktoré som už niekedy dávnejšie čítala. Je zvláštne, že o re-readingu uvažujem vždy v období Vianoc. Nikdy nie v lete, či v inom období roka. Vianoce asi majú svoje čaro a chcem sa vracať k obľúbeným príbehom.

Vybrala som si teda pre vás pár kníh, pri ktorých som už takýto re-reading uskutočnila a pri ktorých to plánujem stihnúť ešte tento rok. 


1. Becca Fitzpatrick - Zavrhnutý 

Zavrhnutý patrí medzi moje srdcovky. Čítala som ho nespočetne veľakrát a nikdy ma neomrzel, ba priam naopak, stále viac a viac som sa do knihy zamilovala. Okúzľujúci Patch a svet padlých anjelov, kde sa s obľubou strácam. Čaro Zavrhnutého ma vždy pohltí, no bohužiaľ týka sa to len prvej časti tejto série. Čiže iba na nej možno vidieť znaky používania v mojej knižnici :D

2. Jamie McGuire - Krásna katastrofa
Pre mňa taktiež jedna zo srdcoviek. Viem však, že ohľadom Krásnej katastrofy je veľa názorov. Niektorí ju rovnako ako ja milujú, no niektorí ju jednoducho nemôžu vystáť. Problémom je najčastejšie samotný Travis, ktorý je ťažkým orieškom, ale pre mňa rovnakým zlatúšikom ako Patch zo Zavrhnutého. Celkovo na mňa Krásna katastrofa pôsobí ako neskutočná lovestory. Samozrejme je nereálna, ale o to v nej ide. Ja som si z nej zobrala myšlienku, že nech je vzťah akokoľvek ťažký, vždy je možná záchrana a taktiež zmena v ľuďoch. No a nakoniec... ide o Travisa 💓 Ktorej by sa neroztopilo srdce, keby jej chlap povie, že ona je jeho domovom?

3. Katy Evans - V ringu
Asi ste si už všimli, že môj výber je ovplyvnený chlapmi. :D V ringu je svojim spôsobom ale veľmi podobné Krásnej katastrofe. Takmer podobné hlavné postavy, no zároveň niečím odlišné. V ringu síce obsahuje na moje pomery dosť sexuálnych scén, no keď si ich odmyslím, tak sa k nej rada vraciam. Remy, ktorý poskytuje veľa lásky, no súčasne stráca pričasto kontrolu. 

4. Zlodejka kníh
Zlodejku kníh som na Vianoce dostala a tento rok sa chystám si ju v pamäti obnoviť. Myslím si, že aj keď skrýva hrôzy, tak skrýva aj krásny príbeh, ktorý vyvoláva veľké emócie a tie k Vianociam patria.  Pri takýchto knihách si vždy prehodnocujem životné hodnoty, zamýšľam sa nad mnohými vecami a vo veľkom ma takéto príbehy napĺňajú. 

5. Patrick Ness - Niečo viac
V žiadnom prípade vianočná kniha, no Niečo viac bolo pre mňa obrovským prekvapením. Osobne si myslím, že mi niekoľko vecí ušlo, niektorým som nevenovala pozornosť. Preto sa k nej rozhodne chcem vrátiť. 

Uskutočňujete aj Vy re-reading? Ktoré knihy ste prečítali viac ako raz?


Smiley

14 komentárov:

  1. Krásna katastrofa a Zavrhnutý sú úžasné knihy, V ringu som mala na wishliste, ale vždy ho nejako obídem. U mňa je re-reading Hostiteľa už samozrejmosť, mám pocit, že som túto knihu čítala už asi dvakrát a potom ešte Denník princeznej a celkovo knihy od Meg cabot :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že teda nie som jediná, ktorá ich má rada :P Dôležité je, že na tom wishliste je, nikdy nevieš ako sa k tebe dostane :) Ja som Hostiteľa veru nečítala, ale veru som na tom podobne ako ty s V ringu :)

      Odstrániť
  2. Musím se přiznat, že žádnou z těchto knih jsem nečetla, ale určitě mám v plánu Zlodějku knih, ta mi přijde neskutečně zajímavá a vlastně se divím, že ji ještě nemám doma. Chyba! Napravit! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam všetky :D No a Zlodejku že nemáš? to je jak možné? :P Veru, napraviť! :)

      Odstrániť
  3. Krásnu katastrofu si plánujem znova prečítať aj ja len neviem kedy lebo proste Travis,knihu som mimochodom čítala už dva krát.V ringu si tiež znova plánujem prečítať znova pretože si s tohto dielu skoro nič nepamätám. Ja si znova plánujem prečítať Vtáky v trni a uvažujem že si po tretí krát prečítam aj Medený jezdec. Super článok,ďakujem za nápad,asi niečo napíšem aj ja. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja veru asi aj 5krát :D Som blázon trošku. Vtáky v tŕni mám v pláne čítať, no nikdy sa k tomu nedostanem :/ Som rada, že som poskytla ideu :)Ďakujem

      Odstrániť
    2. 5 krát?? to som toľko krát prečítala jedine Punkovu princeznú :D Vtáky v tŕní odporúčam. :)

      Odstrániť
    3. :D Tak ja vravím, že ja som chorá ohľadom tejto knihy :D

      Odstrániť
  4. Zlodejka kníh je naozaj krásny príbeh.
    Nie som fanúšik re-readingov, no knihu Kto chytá v žite by som si mohla prečítať aj niekoľkokrát a neomrzí ma :) Ale iba túto jednu, iné možno nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Práve Kto chytá v žite mne vôbec nesadla. Nejako som to prehrýzla ako povinnú literatúru, ale neviem či by som sa vrátila :) Možno ma to raz chytí. :) Každopádne každému sa páči iné, takže je to úplne v poriadku.

      Odstrániť
  5. Zlodejku kníh nemožno neľúbiť. Čítala som ju dávnejšie, takže tiež uvažujem, že by už bol správny čas si ju pripomenúť. Videla si film :)? Mne osobne sa veľmi páčil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si teda vravím aj ja, nemožno neľúbiť. Áno, videla som veru aj film, a neskutočne som pri ňom prekypovala emóciami. Je to krásne veru :)

      Odstrániť
  6. Ja to mám so Zavrhnutým podobne- prvé dve knihy som čítala už niekoľkokrát, pretože vždy som začala re-reading celej série, no vždy som skončila tam 😂 trojku som nedočítala a štvorku ešte ani neotvorila 😂

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milujem seriu zavrhnutý a čítala som ju viac krát a nevadí mi ti zbožnujem keď sa môžem rozpamätať a vrátiť v čase , prežiť ešte raz dej aj keď viem ako sa to skončí

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)