sobota 19. decembra 2015

Náš vianočný wishlist #2

Ahojte,
     Po roku opäť prinášame článok s názvom Náš vianočný wishlist.
     Vianoce sú tým obdobím, kedy človek zväčša dáva na papier veci, ktoré by ho potešili pod stromčekom. A my sme sa rozhodli, že ako aj minulý rok, tak aj tento rok sa s Vami podelíme o náš wishlist, kde budú knihy, ktoré by sme chceli vidieť pod stromčekom. Je jasné, že nie všetky, pretože akosi sa nám za ten rôčik nahromadili knihy na zozname.

     A jeden nikdy nevie. Možno že Ježiško zablúdi na náš blog a nájde práve náš vianočný zoznam a spraví nám na Vianoce príjemné prekvapenie.
     Vzhľadom na to, že niektoré knihy sa nachádzajú na oboch zoznamoch - teda na mojom a aj na zozname Smiley, tak tento článok bude rozdelený na akési 3 menšie podwishlisty (teda ak to tak môžem nazvať ;) ).

Samozrejme budeme veľmi rady keď sa aj Vy s nami podelíte o knihy, ktoré by ste si najradšej našli pod stromčekom.
     No a teraz šup-šup na tie spomínané zoznamy kníh:


1. spoločný zoznam:


2. Smiley:
V mojom zozname je toho naozaj veľa, ale keby to sem mám dať všetko, tak asi donekonečna scrollujete. Vybrala som teda tie, po ktorých mi srdiečko piští najviac. Niektoré sú určené skôr pre chlapcov (ale ja im nedokážem odolať - Meč Severu!!), ale je tam aj romantika. Veľmi by som si chcela obohatiť zbierku hlavne o tú McGuire :3



3.
~N:
Ako si môžete všimnúť, tak na môj zoznam sa dostalo z každého rožku trošku. Mám tu ľúbostné historické romány, potom nejaké to fantasy samozrejme nesmie chýbať, no a v neposlednom rade, moje obľúbené YA knihy. :3


S pozdravom
Vaše knižné Maniačky

3 komentáre:

  1. Všetko skvelé knihy ! Labyrint si chcem prečítať, film bol super, J. Lynn vážne zbožňujem a Umenie predstierať akkurát dočítavam a bolo skvelé ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu krásný výběr! :) To by byla paráda, kdybych všechny knížky našla pod stromečkem. :3 ^^
    Ale kdybych si měla vybrat jednu, tak by to byla Rudá královna. Protože... ach, ta obálka. :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rockové Tango je fantastická kniha.Teším sa strašne na Scotland Street a na zozname mám aj Králove Bourbonu a aj kniha Všechno,alebo nic vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)