utorok 1. decembra 2015

December plný štedrosti a rozdávania (súťaž)

Ahojte,

ale to ubehlo však? Ešte nedávno sme sa vyvaľovali na slnku, chodili k vode a užívali si prázdniny.
A teraz je už december, nastúpila zima a k vode zájdeme asi už len vtedy, keď sa budeme chcieť korčuľovať. December je výnimočný mesiac, určite viete prečo. Veď budú Vianoce a tie má takmer každý rád.

V rámci toho, že budú Vianoce a december je mesiac plný štedrosti, láskavosti, priateľskosti (ale aj utrácania peňazí :D), tak hádajte čo? Aj my k vám budeme štedré. 


Do Vianoc budete u nás môcť súťažiť o niekoľko kníh.
Konkrétne to malo byť na každý adventný týždeň, no bohužial nám nevyšlo načasovanie a preto sme to rozčlenili následovne.

Prebiehať to bude následovne:
Určili sme 4 termíny, v ktorých bude prebiehať súťaž a následne v deň, keď sa začne druhá súťaž, zverejníme meno výhercu z predošlej súťaže. Výhercu taktiež informuje aj ohľadom jeho ceny, takže nemajte strach, že by ste o výhru prišli.




Tu sú termíny:
1.12. - 7.12.
8.12. - 14.12. 
15.12. - 21.12.
22.12. - 24.12. 



Ako vidíte, pripravili sme 4 balíčky. "Identita" kníh nie je známa - nikto predsa dopredu nevie, čo si nájde zabalené pod stromčekom. Nebojte sa, nie sú to žiadne knižné prepadáky a hlúposti. Napovieme vám aspoň toľko, že v týchto balíčkoch sú ukryté žánre ako NA/YA (aj v anglickom jazyku), fantasy. 

Mrzí nás, že všetkých oceniť nemôžeme, ale to by sme asi zbankrotovali. :)

Dnešným dňom začína prvá zo súťaží.
Podmienky súťaže:

1. Musíte patriť medzi našich pravidelných čitateľov - GFC sledovanie (ide o to, že chceme odmeniť našich stálych fanúšikov, ktorí na blog nezavítajú len kvôli súťažiam).
2. K tomuto článku napíšte komentár, v ktorom uveďte:
a) vašu prezývku (ak máte blog, kľudne pridajte aj odkaz, rady sa pozrieme)
b) váš email, na ktorý vás kontaktujeme v prípade výhry
c) aký je váš obľúbený žáner knihy
d) kedy začínate nakupovať darčeky? Nechávate si to na poslednú chvíľku, alebo ich nakupujete už v lete? Máte aj vy problém s vyberaním darčekov? :D

Takže to je asi tak všetko. Hurá do súťaženia. Držíme vám palce. 

14 komentárov:

  1. a)Rika
    b)rimociova.katarina@gmail.com
    c)asi spoločenské romány z obdobia 18.-19. storočie
    d)v lete ich určite nenakupujem, ale tak od novembra sa tak pozvoľna obzerám po obchodoch. Problém s vyberaním mám vždy, ale nejaké veľké stresy nezažívam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1.GFC Nikola Guzmicka
    Bloglovin Nikola
    2.
    a)Nika
    b)nikky33@centrum.sk
    c)mam rada romany, psychologicke, YA a fantasy
    d)vacsinou ich nakupujem tak od septembra pretoze mam vela ludi ktorych obdaruvavam tak aby ma to nezruinovalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a) Maťa
    b) strakovmaa@gmail.com
    c) ja čítam v podstate čokoľvek, čo ma zaujme, nešpecializujem sa na určitý žáner.
    d) ako kedy, ako komu. Niektoré mám už v septembri, pri iných stresujem v tomto čase, že ešte nič nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a) Timi
    b) timka.kopackova@gmail.com
    c) fantasy, YA, NA, romány
    d) Darčeky kupujem na začiatku decembra, niekedy aj skôr. Niekedy neviem, čo kúpiť, tak kúpim prvú vec, ktorá mi padne do ruky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a) Lili
    b) martina.lili.urbanova@gmail.com
    c) fantasy, NA
    d) Nie je vlastne špeciálny dátum, od ktorého by som začala premýšľať, čo komu kúpim. Ja mám stále oči dokorán. Napríklad niekedy aj celý rok premýšľam, čo niekomu kúpim, aby som na poslednú chvíľu zmenila rozhodnutie. Niekedy mám zase pre niekoho kúpený darček aj štyri mesiace pred Vianocami. Proste ako čo vidím v obchode :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a) Majka Danihelová
    b) lynvonnightlight@gmail.com
    c) fantasy, high fantasy, dievčenské romány: vekové rozhranie: YA a NA
    d) Darčeky nakupujem zvyčajne až koncom novembra alebo v decembri. Ako sa zadarí. Zbožňujem dávať ľuďom prekvapenia a super darčeky, takže mi aj dosť dlho trvá, kým nejaké vymyslím. Na to musím celý rok ľudí pozorne sledovať a zisťovať nenápadne, čo nemajú a čo by chceli a potom si to zapíšem a pokiaľ to na Vianoce ešte stále nemajú, tak im to zaobstarám ja. Najlepšie sa mi kupujú darčeky pre maminu, kamošku, babku a tetu, ale dosť veľký problém mám s chalanmi. Nikdy neviem, čo mám kúpiť otcovi, bratovi a dokonca ani frajerovi, takže nakoniec skončím vždy pri niečom totálne neoriginálnom, ako tričko, nohavice, boxerky, šampóny, gély na holenie, atď. Výnimkou sú iba také veci, o ktorých mi povedia, že ich chcú, ale aj to ma štve, lebo potom to už nie je prekvapenie. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa darčeky kupujú ľahko. Stačí mi kúpiť knihu a som šťastná ako blcha :D

      Odstrániť
  7. a) Andy ( www.foreveradreamer44.blogspot.sk)
    b) andrea.miskocowa44@gmail.com
    c) fúúú, ťažko povedať, kedy ako. Niekedy young adult, inokedy zase fantasy či novely, záleží to na nálade.
    d) Tak, ako komu. Obyčajne si nechávam nakupovanie až na december, ale keď objavím nejakú zľavu a viem, že by táto konkrétna vec kamaráta potešila, kľudne ju kúpim aj v septembri :D i keď je tu potom veľké riziko, že nevydržím čakať až do Vianoc a dostane ju skôr , no :D
    Ale nakupovanie a hlavne obdarúvanie kamarátov ma neskutočne baví, lebo ten ich úsmev a radosť fakt stoja za to! :)
    Zvyčajne viem, čo koho poteší, lebo som dosť všímavý človek, ale pri niektorých ľuďoch to ide ťažšie, hlavne ak im chcem dať niečo zo srdca a stresujem, či som vybrala správne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a) Foxy (danybooks.blogspot.com)
    b) d.lesniakova@centrum.sk
    c) obyčajné contemporarky :) dievčenské romány proste :D či už YA alebo NA :D akosi je fantasy už za mnou, aj keď si ich stále rada prečítam :)
    d) problém mám vždy pri maminom manželovi, lebo mi nič nenapadá. s mamou sa inak stále dohodnem, čo chce a sestre hneď viem, čo kúpiť :D nikdy inak nemám problém, že by som nestíhala alebo čosi také. Stále totiž nakupujem počas celého decembra, keďže na konci novembra mám narodky a dostanem vždy prachy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a) Ellie
    b) ellie.bookverse@gmail.com
    c) nepreferujem nijako zvlášť nejaký jeden žáner, prečítam všetko, čo je dobré :) ale najčastejšie sú to dystopie, fantasy, paranormal alebo contemporary...niekedy mám však náladu aj na historické romány, krimi, thrillery a podobne :)
    d) väčšinou dosť skoro začínam nakupovať darčeky (niekedy už aj v septembri), pretože sa snažím vymyslieť pre danú osobu to najlepšie...tento rok mi to však nevyšlo a stále nemám nakúpené všetko.. momentálne som ale našťastie už v štádiu, kedy buď mam pre niektorých už všetko, alebo mi chýba ešte nejaká drobnosť alebo viem čo kúpiť, ale ešte som nebola v tom ktorom obchode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Lenka Merkova, môj blog: LifebyLenka
    lenus.ka133@gmail.com
    Môj obľúbený žáner knihy sú asi viac menej scifi, ako je hunger games a podobne.. tiež mám rada jung adult ale to záleží od konkrétnej knihy :) ale nevyhýbam sa žiadnemu žánru, rada si prečítam rôzne druhy :)
    Darčeky nakupujem asi najneskôr ako sa len dá :D nie som typ človeka ktorý by mal vianočnú náladu už niekedy v septembri, ja ju dostanem ž pár dní pred Vianocami a vtedy začnem nakupovať.. Teraz nemám ešte žiaden darček :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. a) Patrícia
    b) patriciatallova00@gmail.com
    c) romány
    d) Darčeky nakupujem na poslednú chvíľu, keďže nikdy neviem, čo komu kúpiť. Aj tento rok je to tak :D Ale našťastie vždy niečo vymyslím, a poteším mojich najbližších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a) Nataša
    b) bozikovanatasa9@gmail.com
    c) fantasy, ale v poslednej dobe ma čo raz viac bavia YA a NA
    d) Darčeky zvyčajnem kupujem na poslednú chvíľu, keď si uvedomujem, že mi horí pod zadkom :D Potom sa rýchlo náhlim do centra a snažím sa nakúpiť pre celú rodinu, ale musí to prekonať tie minuloročné darčeky. A snažím sa aby všetky boli na tom cenovo rovnako ak kúpim mame darček napr. za 10€ tak musím aj otcovi a bratovi,...je to taký môj malý zlozvyk :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Lulu (http://lulu-pribehy.blog.cz/)
    2. lily.duff7@gmail.com
    3. Uprednostňujem fantasy, YA a dystópie, ale sem-tam mi dobre padne si prečítať aj nejakú klasiku, historický román alebo detektívku.
    4. Ja som ten typ človeka, ktorý všetko robí na poslednú chvíľu, takže to len ustavične odkladám, lebo si myslím, že mám ešte čas a potom panikárim, lebo nič nemám. :D A s vyberaním darčekov mám problém úplne každučký rok - nikdy proste neviem, čo druhým kúpiť. Asi až na sesternicu - pri tej to mám ľahké, lebo číta podobné knihy ako ja a nevlastní ich ani toľko, takže mám veľkú šancu, že sa trafím do takej, ktorú ešte nemá. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)