pondelok 16. júna 2014

Posledný BLOGER TAG RoBerta_D* & Smiley

Ahojte! Ako sa hovorí do tretice všetko dobre. Takže opäť tu mám pre Vás odpovede z Tagu, do ktorého nás nominovala Wally W. Znovu sa chceme aspoň takouto cestou poďakovať za nomináciu.
A priznávame, že dlhšiu dobu už nebudeme musieť vypĺňať hocijaký TAG. :D






1. Povedz o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nomimuj 5 blogerov, ktorí majú menej ako 200 čitateľov za deň.
4. Vymysli 10 otázok pre tých, ktorých budeš nominovať.
5. Informuj blogerov, ktorých si nominoval/a.



1. Čteš rychle, nebo pomalu? Co je podle tebe lepší?

RoBerta_D*: Niekedy som schopná prečítať knihu aj za jedno popoludnie. A inokedy mi to trvá týždne. Všetko závisí od školy a aj od knihy. Niekedy sa mi stáva, že keď prečítam knihu veľmi rýchlo a pustím sa hneď do ďalšej, domiešajú sa mi postavy a mám v tom chaos. Ale neviem povedať čo je lepšie, pretože pre každého je niečo iné lepšie. Ja osobne mám rada keď prečítam cca 400 stranovú knihu do týždňa maximálne 10 dni. 
Smiley:Ako kedy, záleží od knihy. Podľa toho, či ma príbeh veľmi baví, alebo nie. Ale myslím si, že pomalšie čítanie je lepšie, pretože si lepšie pamätám dej a postavy.
2. Jakou jednu knížku by si podle tebe měl přečíst každý na světě?

RoBerta_D*: Uf.. Nesmierne ťažká otázka, na ktorú bohužiaľ neviem odpovedať. Každému sa páči niečo iné a to čo sa páči mne ja nemusí iným páčiť. 
Smiley: Troch pátračov.
3. Kdybys psala knihu, o čem by byla?

RoBerta_D*: Myslím, že by to bol príbeh o živote, kde by bola láska, napätie a smútok.
Smiley: Niečo, čo by sa zameriavalo na myseľ vraha.
4. Na které jedno místo na světě by ses nejvíc chtěla podívat?
RoBerta_D*: Tažká otázka, lebo ich je veľmi veľa. Ale ak by som mala vybrať len jedno tak by to bolo Rio de Janeiro so Smiley. Inak nie.
Smiley: Rio de Janeiro.
5. Co tě tolik baví na blogování?
RoBerta_D*: Všetko, pretože knihy sú moja najväčšia vášeň. A veľmi rada sa s mojimi názormi podelím s ostatnými. Aj keď niekedy sa musím nútiť, aby som aspoň dačo dala na blog. A posledú dobu to tak je skoro stále, pretože neviem čo skôr od radosti. 
Smiley: Asi všetko. Niekedy to síce žerie čas, ale nesťažujem si. Baví ma písať recenzie a rôzne články o knihách.
6. Oblíbený film, oblíbená písnička?
RoBerta_D*: Filmov je nesmierne množstvo a pesničiek ešte viac. Ale tak z filmov asi War Horse. Z pesničiek to momentálne je This is war od Thirty seconds to mars.

Smiley: Ono sa to vždy časom zmení. Momentálne milujem film Rock of Ages a pesnička od Arctic Monkeys: Do I Wanna Know?
7. Jaké konce knih máš nejraději?
RoBerta_D*: Hlavne nie otrepané a trápne. Najradšej mám nečakané konce. 
Smiley: Nečakané. Rozhodne nemusím moc presladené happy endy.
8. Kdyby přišla apokalypsa a bylo zachráněno pouze sedm knih (/sérií), které by to měly být a proč?
RoBerta_D*: Knihy by som si nevybrala radšej by som zachránila sedem ľudí. Ale keď tak: Celú sériuVapmiráti (moja srdcovka), Radšej nikdySériu o Mare Dyerovej, sériu ZavrhnutýOhne v zimeTanec s diablom a sériu Hry o život. 
Smiley: Wardovej Bratstvo Čiernej dýky - skvelá séria o upírskych bojovníkoch.
Pán prsteňov - po toľkých rokoch je to furt skvelá literatúra a príbeh je úžasný.
9. Znáš někoho, kdo ti připomíná nějakou knižní postavu?
RoBerta_D*: Nie, ale dúfam, že v budúcnosti sa to zmení. :)
Smiley: Bohužial nie.
10. Kdybys byla hlavní postava ve filmu, kdo by hrál?
RoBerta_D*: Niekto úplne obyčajný, kto by splynul s davom. :)
Smiley: Niekto nie moc krásny heh. 
  

3 komentáre:

  1. Kniha zameraná na myseľ vraha? :D :D To by bolo zaujímavé :D

    A to s tou apokalypsou.. závidím vám, že si viete vybrať knihy :D aj by som asi umrela pri rozhodovaní :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zameraná na myseľ vraha by bola moja naj kniha :D Tie myšlienky a opisy čítať.. :)))
      Ťažko sa nám rozhodovalo pri tých knihách :P

      Odstrániť
  2. Tak knihu zaměřenou na mysl vraha bych si klidně přečetla :) A hezké odpovědi, v poslední otázce se nějak podceňujete! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)