štvrtok 26. decembra 2013

Štedrý Ježiško


Ahojte, 
tak sa Vám teda pochválime, čo nám Ježiško priniesol. :) Dúfam, že sa nenahneváte ak Vám sem pridáme pár fotiek našich darčekov, ktoré sa netykajú len kníh. Oneskorene, ale predsa :)

SMILEY: dostala som knižnú sériu Crossfire :) Všetky tri časti. Veľmi ma potešila, keďže som po tejto sérií už dlhšie túžila. Okrem knižiek som dostala ešte legíny, sako a pyžamko :D :) 




RoBerta_D*: asi ako každý, alebo väčšina z Vás som aj ja dostala hlavne tie užitočné a vždy potrebné darčeky, ako je napríklad: rifle, svetre, tričká, šaty; drogériu, kozmetiku, hodinky - nebudem to tu všetko rozpisovať radšej Vám sem pridám fotky :). A dostala som aj 3 knihy a to:  
Jana Pronská - Kliatba
Gaelen Foley - Môj škandalózny vikomt
Alyson Noel - Vezmi ma na mesiac











A čo Vy?? Pochváľte sa nám, čo krásne Vám priniesol Ježiško pod stromček? A či tam bola aj njaka kniha :) :*


4 komentáre:

  1. :) super knižku - Maxim E. Matkin- Úplne najviac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne nám potom daj vedieť, aká bola. :) Bohužial Matkina som ešte nečítala, ani jednu knižku, no v najbližšom čase sa chystám ;)

      Odstrániť
  2. jee ten aromatherapy set som dostala aj ja, ale este pred dvoma rokmi... :) z knižiek som dostala Dominika Dána - Básnik...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som s ním veľmi spokojná, pretože sú tam krásne vône a nemusím si pod chvíľkou kupovať nové aromatické sviečky :)
      Skvelý typ, túto knihu som ešte nečítala, ale teraz už viem na akú knihu sa najskôr vrhnem :)

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)