sobota 28. decembra 2013

RECENZIA: J.R.Ward - Srdce ze zlata


Žáner: ľúbostný román
Vydavateľstvo: Baronet
Počet strán: 343
Väzba: Pevná s preobalom
Originál názov: Heart of gold

Anotácia:
Archeologičku Carter Wessexovú to tiahne na Farellovu horu; túži vyriešiť záhadu starú viac ako tristo rokov a možno nájsť aj skrytý zlatý poklad. Jedna vec jej však stojí v ceste: Nick Farrell, známy finančník a lámač ženských sŕdc, ktorý nemá rád, keď sa po jeho pozemkoch  potulujú cudzí ľudia. 
Podarí sa Carter odhaliť tajomstvá záhadného kamenného kruhu v horách? Dokáže prekonať starú traumu z destva? A najde v Nickovi Farrellovi muža na celý život? To sa dozviete v novom pútavom románe J.R.Ward, ktorá ani tentokrát nesklame!

Prečítanie tejto knižky mi trvalo trochu dlhšie ako obvykle, za čo môžu Vianoce. Nemala som čas čítať a preto sa mi to podarilo prečítať až teraz. Polovičku knihy som zhltla dá sa povedať za deň.

Ako som už predtým spomínala J.R.Ward patrí k mojím obľúbeným spisovateľkám. Milujem jej štýl písania a celkovo jej príbehy. Po prečítaní všetkých dielov Bratstva Čiernej dýky musím uznať, že to bola príjemná zmena.


ČÍTAJTE VIAC V CELOM ČLÁNKU. :)



Môj názor (môže obsahovať spoilery):
Začiatok knihy nie je zbytočne natiahnutý, čo sa mi extra páčilo. Stručné predstavenie hlavných postáv doplnené stručným načrtnutím deja.
Nick Farrell nechce Carter dovoliť kopať na jeho pôde z dôvodu, ktorý ste sa dozvedeli v anotácií.
Dôvodom, prečo jej dovolil kopať bola len vidina vlastného zisku.
Začiatok je prevažne o kopaní artefaktov, kde sa mi páčilo, ako si autorka naštudovala metódy práce archeológov. 
Postavy sa v priebehu deja dosť výrazne menia a ukazujú nám zákutia ich života a často nám tieto zákutia vysvetľujú konanie postáv.
Musím povedať, že s hlavnou hrdinkou som sa veľakrát vedela stotožniť, čo sa mi nestáva často. 

Čo sa týka Nicka, tak musím povedať, že jeho zmena bola najväčšia. V priebehu knihy sa z krutého, tvrdého muža, ktorý nechcel k sebe nikoho pustiť, stal muž, ktorý horel láskou ku Carter a bez ktorej si nevedel predstaviť svoju budúcnosť. Aj keď vzťah hlavných postáv dosť kolísal, predsa sa len dočkali spoločného happy endu, ktorý mi prišiel trošku pritiahnutý za vlasy, ale predsa jedná sa o romantickú knihu. 
Cort (ocitne sa po smrti rodičov v Nickovej starostlivosti) a Ellie (dcéra Carterinho kolegu) predstavujú v tejto knihe vedľajší romantický príbeh. Sú to mladí ľudia, ktorí občas prehnane reagujú v ošiali lásky. Vďaka prehnanému reagovaniu sa ku konci knihy vyrieší vzťah Corta a Nicka, ktorý nebol dovtedy moc dobrý. Tu mi trochu chýbalo vysvetlenie, prečo nemali dobrý vzťah.


Na zhrnutie by som teda povedala, že knižka je úplne pohodová a netreba nad ňou veľa premýšľať. Mne sa veľmi páčila a odporúčam ju každému, kto má chuť na romantiku. ;)


*SMILEY*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)