sobota 19. októbra 2024

RECENZIA: Teagan Hunter - Láska cez správy

Žáner: romantická beletria
Vydavateľstvo: Zelený kocúr 
Séria: Texting
Diel: #1
Počet strán: 304
Väzba: paperback

Anotácia:
Nesprávne číslo má byť len nesprávne číslo.
Vymazať. Neriešiť.
Nepísať. Neflirtovať.
Nesprávne číslo by nemala byť prvá vec, na ktorú človek ráno myslí, a posledná vec, o ktorej uvažuje, keď zaspáva. A už vôbec by ste neznámy kontakt nemali nahovoriť na to, aby si kúpil malé kozliatko.
Bolo by to zvláštne.
Keď sa pre nesprávne číslo omylom zoznámim so Zachom Hastingsom, nedržíme sa žiadneho z vyššie spomenutých pravidiel. Píšeme si a flirtujeme, pretože je neskutočne vtipný, čudný a je pre mňa skvelým rozptýlením.
Nehľadám lásku. Zach natrafil na nesprávne číslo.
No možno...
Možno je ten pravý.

Za poskytnutie výtlačku ďakujem Panta Rhei.

Trošku romantiky nikdy neuškodí a Láska cez správy znela ako ideálna voľba.

Láska cez správy je presne tou knihou, pri ktorej zahodíte všetky svoje problémy za hlavu a užijete si ľúbostný príbeh, ktorý si autorka pripravila. Všetko začne nesprávnym telefónnym číslom. Pokračuje to niekoľkými smskami a prichádza aj osobné stretnutie. Ani Zach ani Delia to nečakali a predsa sa to stalo. 

Táto kniha sa od začiatku číta s úplnou ľahkosťou. Autorkin štýl písania je jednoduchý a ide priamo k veci. Väčšia časť príbehu je podaná formou SMS správ, ktoré sa striedajú s rozprávaním a má to svoje čaro. Cez SMSky ide dejová linka rýchlosťou blesku a vidieť cez ne, ako to medzi hlavnými postavami iskrí. Neraz som sa smiala nad nezmyslami, ktoré si tí dvaja chatovali a vďaka tomu mala kniha úplne uvoľnenú a príjemnú atmosféru. Láska cez správy je proste sladká romantika, ktorá sa nič nehrá a nepotrebuje v sebe ani žiadne prehnané drámy a zbytočnú vážnosť. Aby som ale neklamala, malá drámička na skúšku dôvery sa tu nakoniec objaví a dopraje nám čitateľom aspoň trošilinku napätia.

Láska cez správy je dokonalou oddychovkou, no pre náročnejších čitateľov to nemusí byť úplne postačujúce a to pravé. Aj keď sa mi príbeh páčil a jeho čítanie som si užívala, v hlave sa mi natrvalo pravdepodobne neusadí. S odstupom času vnímam, že knihe chýbalo viacero vecí. Síce to medzi postavami iskrilo, necítila som vášeň a strhujúcu túžbu. Zach bol rozhodne milý chlapík, no motýle v bruchu som z neho nemala. Nemožno hovoriť ani o nejakých zmysluplnejších debatách medzi postavami. Vo svojej podstate som postavy ani nespoznala do hĺbky, pretože ich charaktery či minulosť nehrali v príbehu žiadnu rolu, takže neboli ani len naznačené. 

Láska cez správy vyhovie skôr menej náročným čitateľom alebo niekomu, kto túži po roztomilej romantike na prečistenie mysle. Na to je táto kniha asi najlepšou voľbou.



@terezickka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)