streda 20. apríla 2016

RECENZIA: Kristen Proby - Rock with Me

Žáner: NA
Séria: With me in Seattle
Diel: #4
Počet strán: 196
Väzba: Paperback
Originálny názov: Rock with Me

Anotácia:
Front Man Leo Nash from the world-famous rock band, Nash is the last person on earth Samantha Williams would trust. She´s already learned about loving celebrity the hard way and isn´t signing up for another lesson. 
Every time Sam gives Leo attitude, he wants to knock that chip off her fragile little shoulder. What the hell did he ever do to her, anyway?
He´s not used to women treating him like he´s poisonous, and he isn´t about to let her run away every time he gets close. He´s had enough of people running away to last him a lifetime...when this one runs, he gives chase. But, catching Sam isn´t as hard as he thought. 
The sexual attraction between them is so thick, Sam can practically hold it in her hand. There´s no way she can deny herself the promise of pleasure being with Leo would provide. But, pleasure always comes with pain and when secrets are revealed and trust is challenged, who will run and who will chase?
----------------------------------------------------------------------------------------------------- Po prečítaní Ve víru rocku od Katy Evans som začala venovať pozornosť knihám s rockovou tématikou. Ako žena si priznám, že to je spôsobené tým, že lídri rockových kapiel sú sexy. Majú v sebe sexepíl, ktorý každú ženu prinúti v kútiku duše plakať nad toľkou dokonalosťou. Rockeri bývajú síce drzí, niekedy arogantní a niekedy až prehnane sebavedomí, ale na druhú stranu sa o nich hovorí, že sú to tí najvernejší partneri. A pri knihách to platí dvojnásobne, keďže literárny svet je vždy tak trošku zidealizovaný. 

Obálka aj anotácia sľubujú plne rockový príbeh... to rockové je v skutočnosti naozaj len na obálke a v anotácií. Leo síce je hviezdou rockovej kapely, no rockového prostredia tu veľa nie je. Moje očakávania obsahovali ošiaľ, slávu, turné, koncertovanie, no všetkého tohto som sa dočkala len vo veľmi malej miere.Okrem Lea a jeho kamarátov sa tu nič poriadne rockové nenachádza. 
Kde nastal problém? Asi v tom, že autorka sa rozhodla zasadiť príbeh do obdobia, kedy si kapela užíva voľno. Aj napriek tomu by som však čakala, že tam prepašuje viac zo života slávnej hviezdy. Nedokážem uveriť, že život rockera je taký obyčajný. Keby sa na každej stránke neopakuje, kým Leo je, tak by som vlastne ani len nemala pocit, že je niečím výnimočný. V podstate je to obyčajný romantický príbeh, kde sa len niečo deklaruje, ale nenapĺňa. 
Miestami som sa do čítania musela nútiť. Mohli za to sexuálne zážitky hlavných postáv, ktoré na mňa pôsobili trošku nútene. Zdalo sa mi, akoby autorka nemala o čom písať a tak nimi vyplnila hluché miesta. Na môj vkus tam toho bolo až príliš.
Samotný príbeh ubieha rýchlo. Celé to má rýchly spád, no a počas celej knihy sa udeje pomerne málo udalostí. Keď si odmyslím posteľné scény, tak by som povedala, že príbeh tvoril asi iba úbohých 40%. 


Z dvojice Leo a Sam vyberám jednoznačne Lea. Sam na mňa pôsobila nerozhodne. Na jednu stranu niečo chcela, ale našla si milión dôvodov, prečo do toho neísť. Bolo jasné, že niečo k Leovi cíti, ale radšej si vyvstavala bariéry a nikoho za ne nepustila. Len kvôli jednej zlej skúsenosti z minulosti. Leo na druhú stranu vedel, čo je jeho cieľ. Mal ich niekoľko, ale mal ich v hlavne poriadne usporiadané a premyslené. 
Vedľajších postáv tu bolo niekoľko. Nehrali príliš dôležitú úlohu, ale aspoň spestrovali čítanie. Boli to postavy z predošlých dielov série, čiže ak ste nečítali predošlé časti, asi si budete (podobne ako ja) len domýšľať ich životné príbehy. :)

Kniha nebola nudná, no nebola ani extra zaujímavá. Predstavuje priemer. Keby autorka chcela, mohla to prekonať a vytvoriť strhujúcu rockovú senzáciu. Za mňa teda 3/5.


HODNOTENIE: 3/5
Smiley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)