streda 30. júla 2014

Zombie Apocalypse Book Tag

Ahojte, 

na veľa blogoch som zahliadla práve tento TAG a celkom ma zaujal. Tak som sa ho rozhodla urobiť aj ja. 


O čo ide?
1. Máme 10 otázek. 
2. Vyberete 5 knížek (nejoblíbenějších, nejpopulárnějších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky. 
3. Poté losujete první knížku.
4. První knížkou listujete, až zastavíte na určitě stránce. 
5. První jméno, které na té stránce uvidíte je odpovědí na otázku.
6. Každá knížka vám dá dvě jména.




Prvá vylosovaná kniha: Chamtivosť od J.R.Ward
Kto by pri zombie apokalypse zomrel ako prvý?
Jim... to akože vážne? Bez neho by môj tím veľmi dlho neprežil.
Koho by som strčila zombíkom do náručia, aby som sa zachránila?
Devinu.. to by som urobila s veľkým úsmevom a radosťou. Aj keď by mohla byť užitočná. 


Druhá vylosovaná kniha: Dublin Street
Kto sa ako prvý premení v zombie?
Braden.. joj moje zlatíčko, by som sa za neho rada obetovala. 
Kto ma strčí do náručia zombíkom, aby sa zachránil? 
Ellie.. zradkyňa. A to som ťa mala rada.


Tretia vylosovaná kniha: Antibohyně
Idiot tímu...?
Hermes... to nesedí, je síce pošahaný, ale má dobré nápady a vie rýchlo utekať, čo je prospešné. 
Mozog tímu...? 
Afrodita, tá je určená k bojovým taktikám, tak snáď by niečo vymyslela. 


Štvrtá vylosovaná kniha: Prvá strieborná kniha snov
Ošetrovateľ tímu...?
Arthur.. ďakujem zomriem aj bez tvojej pomoci. 
Expert na zbrane...?
Henry... pekné slová v bitke nevyhrajú.


Piata vylosovaná kniha: Zavrhnutý
Bitkár tímu...?
Vee Sky... uff, mohlo byť aj horšie, že Nora?
Kapitán tímu...? 
Marcie Millerová? Koniec, môj tím umre veľmi rýchlo.  





9 komentárov:

  1. super :D nasmála jsem se. ale tož, třeba to Henry se zbraněmi umí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš velmi úžasný tým jak vidím :D Moc dlouho bys nepřežila s takovouhle. Dobrý tag!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne kapitán tímu je úžasný.. mala som tento svet rada :( :D

      Odstrániť
  3. S Devinou súhlasím.:D A Marcia, no to si dopadla.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle tag je super, uz jsrm na nej patkrat narazila a vzdy jsem se nasmala, jako ted :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež videla všade a som sa smiala :D tak som to skúsila. Je to sranda.

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)