sobota 17. augusta 2024

RECENZIA: Vi Keeland - Nerovná hra

Žáner: romantika
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán: 336
Väzba: pevná 

Anotácia:
On je futbalová hviezda, ona jeho šéfka.

Ten utorok sa v ničom nelíšil od ostatných dní. Dvanásť hodín som sedela nad algoritmom pre jednu spoločnosť a po príchode domov som sa venovala svojej záľube – dopĺňaniu faktov o mužoch do vzorca, vďaka ktorému si nájdem ideálneho partnera ešte pred tridsiatkou. V tej chvíli zaklopal na dvere cudzí muž a odovzdal mi dokumenty, ktoré mi prevrátili život hore nohami. Otec, ktorého som nikdy nepoznala, ma vo svojom závete ustanovil za spolumajiteľku profesionálneho futbalového klubu. Keďže som o tomto športe dokopy nič nevedela, jeden z hráčov sa podujal, že ma doň zasvätí. Zhodou okolností šlo presne o typ chlapa, ktorého by môj vzorec vylúčil ako totálne nevhodného partnera.
Christian Knox bol až hriešne pekný, sebavedomý a mohol mať každú ženu, na ktorú ukáže. Tvrdil však, že chce len mňa. Vôbec sa svojou náklonnosťou ku mne netajil. Ale nemienila som sa s ním zapliesť, veď som bola jeho šéfka. Určite sa zhodneme, že takéto vzťahy sú neprípustné. Ale môžem ja za to, že zakázané ovocie najviac chutí?

Za poskytnutie výtlačku ďakujem vydavateľstvu IKAR


Ja viem, že sa stále opakujem, ale aj táto novinka od Vi je opäť skvelou oddychovkou. Neerovná hra má všetko, čo aj ostatné autorkine knihy - dokonalý chlap, romantika jak hrom, dráma, uzmierenie. 

Medzi postavami funguje chémia od prvého stretnutia. Christianove úmysly sú jednoznačné a aj keď sa tomu ONA vzpiera, časom zistí, že odolať čaru tohto športovca je ťažšie ako sa zdá. Pomalé zbližovanie vytvára príjemnú atmosféru a pomáha aj lepšie spoznať hlavné postavy. Menšie drámy spetrujú dejovú linku, takže moja zvedavosť ma v čítaní prirodzene poháňaôa vpred. 
Christian aj ONA sú milou a sympatickou dvojkou, ktorej príbeh som si skutočne užívala. ALE... Akože nechcem byť zlá, ale Vi mužskému protagonistovi tentokrát podľa mňa veľa nedala, Christian ma na kolená určite nedostal. Pri slávnom hráčovi som proste čakala trošku frajeriniek, trošku viac sebavedomia, trošku väčšie ego, ktoré nakoniec skreše jeho pravá láska. Z Christiana je proste ňuňu chlapík, pri ktorom mi chýbal aspoň náznak adrenalínu. 
Pri tejto knihe ma mrzí aj to, že sa autorka trošilinku viac nepovenovala športovému prostrediu, do ktorého príbeh zasadila. Čítať o americkom futbale by ma asi rovnako ako vís moc nebavilo, ale na to že je Christian profesionálny hráč, tak polovicu knihy trávi na lavičke kvôli zraneniu a keď už nakoniec aj hrá zápasy, tak sa k tomu vlastne ani nedostaneme. Čakala som nejaké tie gestá z ihriska do publika pre vyvolenú alebo nejaké tie machrovinky, pri ktorých bude hlavná hrdinka šalieť túžbou, no možno nabudúce. 

Nerovná hra mi ale aj tak dopriala klasickú oddychovú romantiku, takže môže byť. 

@terezickka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)