nedeľa 29. júla 2018

Favi

Ahojte,

nie tak dávno sme premýšľali, aké by to bolo presťahovať sa do vlastného bývania a čo všetko by to obnášalo. Každý má svoje predstavy o bývaní a tak sme sa pustili do snívania a zariaďovania nášho vysnívaného bývania. Začali sme preto navštevovať rôzne stránky a dospeli sme k Favi.sk. 

ČO TO FAVI JE?

Favi predstavuje dobrú alternatívu pri zariaďovaní bývania alebo pri akýchkoľvek drobností do útulnej domácnosti. Nájdete tam veľké množstvo nábytku, dekorácií, ale aj pracovných potrieb či záhradného zariadenia. V podstate je to obrovská knižnica produktov, ktorá odkazuje na konkrétne stránky, na ktorých môžete danú vec zakúpiť. Produkty sú naozaj rôznorodé a dokonca v niektorých prípadoch kategorizované. Pre nás najväčšmi obľúbená kategória, respektíve inšpirácia: Môj vysnívaný čítací kútik
Pre knihomoľa je to asi vždy prvoradé, zariadiť si ľúbezné miesto pre svoje milované knižky. Úprimne, nech si obývačku zariadi aj frajer, ale do vybavenia knižnice mi nikto zasahovať nebude. :) Okrem naozaj prekrásnych knižníc sme na Favi našlii aj veľké množstvo dekorácií, ktoré by boli ideálne. Od vankúšov, hrnčekov, lampičiek až po koberce. 

Veď posúďte sami


















A toto je len náš výber, ktorý nás zaujal. Naozaj na zariadenie bývania úžasné veci, ktoré sú štýlové a aj za dobrú cenu. Samozrejme sa však musíte poriadne prehrabať tým množstvom produktov. Favi predstavuje vhodnú alternatívu, ak hľadáte veci na zútulnenie svojho príbytku. 
Keďže neodmysliteľnou súčasťou knihomoľskej obsesie sú aj horúce nápoje, tak každý knihomoľ, rovnako tak aj my, si nedokážeme predstaviť život bez čaju, horúcej čokolády či kávy. Musia teda u nás byť aj originálne hrnčeky. A samozrejme sú nesmierne fotogenické práve na instagram.  My sme neodolali a tak nám naše izby zdobia aj tieto kúsky:
Jedná sa o hrnček od Chasing Rainbows, konkrétne hrnček Home. Majú naozaj krásne hrnčeky, sú ľahunké a na prvý pohľad s pekným citátom. V edícií majú niekoľko verzií s rôznymi sloganmi a určite si do budúcnosti plánujem ešte niekoľko zaobstarať. Musím ich mať! :)

 Samozrejme ani takýto rozkošný hrnček nemohol chýbať. Klasika červenej farby s bielymi bodkami myslím, že nikdy neomrzí. A čo je na ňom super tak má objem až 400ml takže je jedne z tých väčších. A čo je ešte viac super, tak to že na fotke vyzerá podľa mňa úžasne. 


No a tomuto hrnčeku som sa, ja ako pravý "závislák" a fanúšik Game of Thrones, najviac potešila. I keď mala som dilemu, ktorý z hrnčekov si zaobstarať, pretože v ponuke z tejto edície boli hrnčeky aj s Tyrionom, s Daenerys. Ale Jon je pre mňa zlatíčko, takže jednoznačne vyhral práve hrnček s ním. Čo sa mi na hrnčeku najviac asi páči, tak na fotke ho môžem nafotiť hneď z 3 rôznych strán a zakaždým mám iný hrnček. A práve z týmto hrnčekom som nafotila najviac fotiek a momentálne mám dilemu, ktoré fotky uverejniť na náš instagram. 



Neváhajte navštíviť
 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)