RECENZIA: Sarina Bowen Elle Kennedy - Hodnej kluk

Žáner: NA
Vydavateľstvo: Baronet
Séria: WAGs
Väzba: tvrdá
Originálny názov: Good boy

Zorganizování bratrovy svatby je pro Jess Canningovou největší výzvou jejího života. Černá ovce rodiny si nemůže selhání dovolit. A nikdo (absolutně nikdo!) se nesmí dozvědět o té obrovské chybě, kterou udělala o jedné slabé chvilce s ženichovým svědkem. Chybě, která se nebude opakovat. Rozhodně ne. Přestože je to ten nejrajcovnější chlap na světě. Pro Blakea Rileyho je chystaná svatba jako dar z nebes. Jess je hlavní družička a on ženichův svědek. Tak ať hra započne. No a co, že bude muset čelit troše (no tak dobře, spoustě) vzdoru? Jen potřebuje přesvědčit jednu tvrdohlavou blondýnu, že je ve skutečnosti hodnej kluk, i když se špatnou pověstí. Naštěstí jako každý hokejista ví, že když chcete skórovat, musíte se snažit. Jess má všeho až nad hlavu i bez jednoho hodně sexy a trochu dětinského chlapa. Začne obřad včas i navzdory tomu, že někdo opil babičku? Patří vůbec na svatbu třpytky? A nevadilo by, kdyby družička zavraždila ženichova svědka?

Za poskytnutie výtlačku ďakujem kníhkupectvu Alterego.

Pri čítaní knihy Hodnej kluk som tajne dúfala, že sa mi zapáči rovnako ako séria  Off campus od Elle Kenedy, ktorá je spoluautorkou tejto knihy. I keď som sa bála toho spoluautorstva. Akosi mám averziu na knihy, ktoré napísalo viacero autorov.
Už samotná anotácia napovedá že pôjde o oddychové čítanie, ktoré nebude asi nejak extra zvratové.
  Zo začiatku som bola mierne zmätená že kto je kto, pretože dej sa začína odohrávať počas príprav na svadbu a asi štyridsať strán som si dávala dohromady, že svadba sa bude týkať Jamieho - brata hlavnej hrdinky Jess, ktorý si ide brať svojho partnera - Rayana Wesle, ktorý je hokejista. Ale keď som si spravila poriadok v postavách a v jednotlivých vzťahov medzi postavami tak sa mi už kniha dobre čítala. Bola veľmi dobre napísaná a to v prvej osobe a z pohľadov hlavných postav - z pohľadu Jess a Blaka.

Čo sa týka samotného deja, tak miestami som mala pocit, že sa to len a len zbytočne naťahuje alebo by som tam čakala nejaký väčší dejový zvrat, ktorý by celkový dej oživil a spravil by bo o čosi atraktívnejším. I keď vzťah medzi Jess a Blakeom celkom dej oživil.
     Trochu ma sklamala hlavná hrdinka Jess, ktorá bola podľa mňa divná. Mala skoro 30 rokov, rodičia ju finančne podporovali vo všetky jej úletoch čo sa týka zamestnania a to len preto, že sama nevedela aké zamestnanie by ju napĺňalo a tak skúšala asi všetko rad radom. Ako príklad by som uviedla, že svojmu bratovi zorganizovala úplne užasnú svadbu a ona si počas jej organizácie uvedomila, že to nie je nič pre ňu. A tak skončila aj s touto robotou a išla do Kanady študovať zdravotníctvo, kde sa opäť raz dostáva do kontaktu s Blakeom, s ktorým už ma určitú minulosť, na ktorú by ona asi najradšej zabudla.
  Blake je hokejista a hrá v tom istom tíme ako Wes - Jamieho manžel. Na rozdiel od hlavnej
hrdinky, jeho som si obľúbila hneď. A to vďaka jeho sexuálnym narážkam, vysokému egu a taktiež povahou.Aj keď ma miestami vedel pekne vytočiť i tak ho hodnotím ako skvelú postavu, ktorú som si ážne hneď obľúbila.  No celkovo vzhľadom na svoj vzhľad a slávu to bol vážne „hodnej kluk“ a bolo celkom zaujímave sledovať jeho vzťah s Jess -  ako sa stále okolo seba motali, doberali sa. Taktiež musím oceniť, že dej sa neodohrával len za prítomnosti týchto dvoch hlavných postáv. Práve naopak, do deja boli zapájané aj vedľajšie postavy, ktoré boli perfektne prepracované a tak obohatili celý príbeh.
  Ak by som mala tak celkovo knihu zhodnotiť, tak samotný príbeh bol skvelo spracovaný a veľmi dobre napísaný. No miestami som mala z knihy dojem, že by to chcelo niečim "okoreniť". Áno práve na to tam bola Blakeova minulosť, no i tak si myslím, že si to pýtalo akási väčšie prekvapenie, kedy by si čitateľ povedal "WAU". Ale i tak by som knihu zhodnotila pozitývnim celkovým dojmom. Knihu som prečítala asi za dva dni a bolo to oddychové čítanie, ktoré síce veľmi neprekvapilo, ale taktiež ani nesklamalo. Takže ak máte chuť na romantický príbeh so šťastným koncom tak určite sa po knihe oplatí práve túto knihu vziať do rúk a začítať sa do nej.

Hodnotenie: 3,5/5