piatok 14. júla 2017

Kravaťáci

Ahojte,
nedávno som zverejnila prvý článok s názvom Crown obsession zo série, kde som sa rozhodla vám ukazovať obálky, ktoré nesú na sebe podobné symboly. Prvé teda boli koruny pre kráľov a kráľovné a dnes to budú obálky s mužmi v oblekoch a kravatách. Mne samej sa takéto obálky páčia a dokážu ma nalákať na knihu. Prevažne sa takíto fešáci objavujú na obálkach kníh žánru erotický román. Niekedy je to príjemné, inokedy nepríjemné prekvapenie. Každopádne tie obálky priťahujú zrak. 

Začnem mojou prvou skúsenosťou. Bol ňou Božský bastard od Christine Lauren. Bohužiaľ, v tomto prípade išlo o veľké sklamanie. Ak máte záujem o recenziu, nájdete ju TU. Príliš plytký dej, príliš veľa sexu a zápletka v podstate neprítomná. Ale obálka pekná.

Samantha Young sa taktiež ocitla v kategórií Kravaťákov. Presnejšie svojou knihou Hrdina. Pôvodná obálka ho na sebe má a slovenská taktiež. Obe mi prídu vydarené a nie sú na zahodenie. 


Ďalší pán, ktorý má miesto v mojej knižničke. Wardovej Kráľovia Bourbonu sú zástupcami biznismenov a tak nesmú chýbať na obálke. Recenzia TU.


Niektoré autorky sa držia motívov a tak sa ich držia aj vydavateľstvá u nás. Christine Lauren je povestná takýmito obálkami. 

A ešte niečo, čo som našla na Goodreads. Je ich naozaj veľa, nemyslíte? 

4 komentáre:

  1. Mám pocit, že tých kravaťákov je ešte viac než korún. :D
    Objavujú sa skoro na každej druhej obálke NA. A ak nie s kravatou, tak rovno polonahý alebo s roztrhnutým tričkom. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to máš teda dobrý pocit :D
      Zväčšujú predajnosť :D

      Odstrániť
  2. Kravaty, sexy saká... a pekáč buchiet! :-D To nesmie chýbať...
    Aj keď, ja na takýchto uhladencov "nefičím", ale keď zbadám na obálke sexy odhaleného chlapa, zaobaleného do temnej, nadprirodzenej atmosféry, neodolám... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ženské predstavenie čitateľov jednoducho slintá :D nič nenormálne :D

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)