streda 8. marca 2017

Vydavateľský kútik v našich poličkách (#4)

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila zbierku z českého vydavateľstva Baronet, ktoré patrí medzi moje obľúbené. Som rada, že mi nevadí čítanie v českom jazyku, pretože keby áno, prišla by som o niekoľko úžasných titulov.
Nedokážem si predstaviť, že by som nespoznala Remyho, Mackenu, Greysona. Bez nich by bol môj knižný ľúbostný život o ničom. Katy Evans sa vďaka Baronetu dostala do mojej pozornosti a v súčasnosti je mojou obľúbenou autorkou, na ktorú nedám dopustiť. Jej príbehy majú srdce, akciu, problémy a samozrejme šťastné konce.
Rocková hvězda ma dostala hlavne svojou obálkou a taktiež aj tým, že po prečítaní Ve víru rocku som si obľúbila rockerský život a chcela som niečo podobné opäť zažiť. V porovnaním s Katy Evans je to slabé, no tá obálka mi to kompenzuje. :)) 
Elle Kennedy prestavovať snáď ani nemusím. Vďaka nej som znovu prišla na chuť NA žánru. Návrh aj Omyl nie sú príbehovo ničím prelomové, no ich podanie stojí za to, nehovoriac o tom, že sa pri čítaní dá nasmiať až až. 
Zbožňujem obálky Baronetu. Pád, Chlad, Žár sú taktiež dôkazom. Na tých obálkach v podstate nič nie je, no sú jednoduché a pritom pekné. Z tejto série sa mi najväčšmi páčil Chlad a najmenej asi Žár, ktorý mohol byť vzhľadom na charakter postavy najlepší. Od J. Lynn toho veľa nemám, aj keď som čítala viacej jej kníh. Jako led ma sklamal, no zato Vzdej se mi ma milo prekvapilo.

Moja prvá kniha od Mia Sheridan bola Leo. Keby sa mám podľa tejto knihy riadiť, či siahnem aj po ďalšej autorkinej knihe, tak by som asi po žiadnej nesiahla. Respektíve možno aj áno, no nie na prvom mieste. Leo bol síce pekný príbeh, no nezaujal ma napríklad až tak veľmi ako Archerův hlas. Nehovoriac o prekvapivom Stingerovom páde, ktorý vyzerá priemerne, ale na prvý pohľad klame. 
Vražedné čísla som čítala už veľmi dávno a na to, že nečítam tak často kriminálky, tak táto stála za to. 
Nesmie chýbať J.R.Ward. Pre mňa TOP autorka. U nej som začala sériou Bratrstvo Černé Dýky a pokračovala všeličím, čo sa prekladalo do češtiny. Teším sa, že čoskoro vyjde pokračovanie Bourbonov. 
Padlých anjelov nemajú ľudia veľmi radi, no mne sa páčili. Mrzí ma však, že ich autorka odflákla a rýchlo-rýchle ukončila. Mnoho vecí zostalo nedoriešených a niektoré boli nelogicky pospájané. Nehovoriac o tom, že som sa tešila na crossover s Bratrstvom, ktorý ani neprišiel.  
Stále čakám, kedy sa dočkáme druhej časti Antibohyně. Zdá sa mi, že to nemalo až taký veľký úspech, ako sa predpokladalo. Príbeh nie je na zahodenie, takže by som bola zvedavá na pokračovanie. 
Anna krví oděna bola Pecka, Dívka z nočních můr už nie. Stačil pokojne jeden diel. 
Dech námetovo tiež nie zlý, no pokračovanie ešte nemám. V najbližšej dobe asi ani nebudem mať.
A jeden historický román, ktorý prekvapil. 
Všetky krásky pokope. 😍
Smiley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)