nedeľa 11. septembra 2016

Vydavateľský kútik v našich poličkách (#3)

Moja súčasná YOLI zbierka obsahuje zatiaľ tieto knihy.
LABYRINT nesmie chýbať. Prvý diel série sa mi podarilo vymeniť kedysi dávno a bola som veľmi rada. Naozaj to stálo za prečítanie. Druhý diel som si dokúpila, tretí diel som mala vrámci výhry. Najlepšia zo série je jednotka a najhoršia trojka. Vražedná léčba ma sklamala. Hlavne záverom, ktorý bol na môj vkus až príliš odfláknutý. 
Sériu HALFBAD mám veľmi rada. Nielen kvôli neskutočne úžasným obálkam, ale aj kvôli samotnému príbehu. Zvyčajne príbehy s čarodejníkmi nevyhľadávam, pretože to nie je šálka mojej kávy. No po prečítaní HalfBad som zostala príjemne prekvapená a tak nečudo, že som siahla aj po dvojke. Už len počkať na ďalší diel. 
Prozreteľnosť a Proroctvo sa v mojej knihovničke ocitli z jednoduchého dôvodu - autorkou je Jamie McGuire, od ktorej by som prečítala aj recept na muffiny. Prozreteľnosť ma mierne sklamala, no Proroctvo už bolo o čosi lepšie. Mrzí ma, že ešte nevyšiel tretí diel. Úprimne si myslím, že ani nebude vydaný. Niet sa čo čudovať, je to trošku slabšie, ako sme si pri McGuire zvykli.
Kráľovná Tearlingu pôvodne ani nemala byť súčasťou mojej zbierky. Spočiatku ma vôbec ničím nezaujala, no keď som ju prečítala, tak som ihneď chcela aj dvojku. Veľmi pútavá dystopia. 
Eleanor a Park bola tuším odmena od Ikaru. Tá knižka je naozaj zvláštna. V podstate tam o nič nejde a ten záver, no ten neznášam najviac. Zavri oči a snívaj je najnovší prírastok, ktorý momentálne čítam. Príde mi to ako rozprávka.
Život jedna báseň som si kúpila po tom, čo som prečítala Beznádejnú, ktorá ma natoľko uchvátila, že som chcela siahnuť aj po iných autorkiných knihách. No a nakoniec Ztracená naděje. Beznádejná z pohľadu mužskej hlavnej postavy. Mám ju v českom jazyku, čo je trošku chybička krásy - lebo mi vizuálne nesedí so slovenským prvým dielom. Ale bola vo veľmi výhodnej cene, takže som nedbala na jazyk. 
Moja YOLI zbierka je zatiaľ taká chudobnejšia, ale verím, že sa bude rozrastať o skvelé tituly. 
Smiley

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)