utorok 14. júna 2016

Recenzné výtlačky 1.8

     Ahojte! Konečne máme po skúškach a pred nami sú 3 mesiace plné čítania. Predsa len máme čo doháňať, keďže sme Vás v poslednej dobe zanedbávali.

Tak dnes Vám ponúkam malú ochutnávku, toho na čo sa môžete v najbližšej dobe tešiť v podobe našich recenzií:

Začala by som knihami, ktoré nám poskytla samotná autorka na zrecenzovanie aj s jej podpisom, čo nám spravilo nesmiernu radosť.

Ďalej si k nám našli cestu novinky od vydavateľstva Motýľ. Ide o našu novú spoluprácu, ktorá nás prekvapila a zároveň aj veľmi potešila:


A v neposlednom rade sme sa tešili z kníh od Ikaru, ktoré nám zaslalo tieto dve úžasné knihy:



Takže, máme čo robiť. A dúfame, že sa Vám budu recenzie páčiť. :)

S pozdravom

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ja som odvrátenú tvár akurát predvčerom dočítala, a bola som trošku sklamaná. Ale bola to len a len moja vina, pretože od tejto som očakávala príliš veľa. :)

      Odstrániť
  2. Odvrátená tvár lásky je super, aj keď viac sa mi páči pôvodný obal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím, pôvodný obal bol lepší a dúfala som, že ho nechajú. :/

      Odstrániť
  3. Odvrátená tvár lásky je super,Hrdinu som si včera kúpila a veľmi sa na knihu teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odvrátená tvár lásky je dobrá, ale hrdina sa mi zatiaľ páči oveľa viacej. Ale možno sa to zmení, keďže ho ešte nemám dočítaného :)

      Odstrániť
  4. Parádní kousky, sama se chystám na Zmrtvýchvstání a Odvrácenou tvář lásky, takže jsem zvědavá na dojmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Zmŕtvychstanie vyzera zaujímavo, i keď som ho ešte nečítala, ale veľmi sa na neho teším :)

      Odstrániť
  5. Na insomniu sa chystám aj ja :) počula som, že odvrátená tvár lásky je vraj veľmi dobrá, tak uvažujem aj o tej... Každopádne si užite čítanie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odvrátenú tvár môžem odporúčať a taktiež aj Hrdinu. Ten vážne stojí za to ;)

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)