streda 1. júna 2016

Júnové novinky 2016:

Ak máte chuť na niečo mafiánske, 1.6.2016 sa dočkáte. 
Obálku to má priemernú, ale keď si nájdete anotáciu, možno vás zaujme. Mňa teda rozhodne zaujala. Vychádza 6.6.2016.
Samantha Young, tú vám hádam ani nemusíme predstavovať. Hrdina je už na prvý pohľad krásny. 7.6.2016.
Rocková hvězda vyšla nedávno a už tu máme aj pokračovanie. Krásne obálky. 8.6.2016.
Knižku si pamätám ešte aj s pôvodnou obálkou a už dlhšie ju obhliadam. Tentokrát vychádza však filmová obálka. 14.6.2016.
Ihneď za tým aj pokračovanie Predtým ako som ťa spoznala. 14.-16.6.2014.
16.6.2016. Číta vôbec ešte niekto túto sériu? Pre mňa to skončilo trojkou a viac záujem teda nemám. Ale obálky sú aspoň ako tak vydarené.
29.6.2016. Ďalšia knižka od Mia Sheridan. Obálka nie je nič moc, ale už len kvôli spisovateľke si ju zaobstarám.

3 komentáre:

  1. s týchto kníh ma zaujal Hrdina,Samantha je skvelá spisovateľka.Teším sa aj na Predtým ako som ťa spoznala,filmová obálka je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jestli máš ráda příběhy, které jdou tzv. na dřeň, tak vřele doporučuju Než jsem tě poznala. Ta knížka byla neuvěřitelně emotivní, pohlcující. A nevím, jak na Slovensku, ale v ČR bude mít teď na konci června film podle této knížky premiéru. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som knižku okukovala už dlhšie, no nejako som na ňu nenabrala odvahu. A keď už toľko veľa ľudí tvrdí, aká je skvelá, tak po nej predsa len siahnem a možno aj vo filmovej obálke :3 ďakujem

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)