utorok 24. novembra 2015

V ringu (#19)

Dnes sa V ringu ocitá Strácame sa v sebe. Druhý diel série Falling od Jasindy Wilder. Recenziu môžete nájsť na blogu a musím povedať, že druhý diel sa vydaril. Rovnako tak aj jeho obálky.
               Originál,Slovensko,Francúzsko
                Taliansko,Dánsko,Turecko

TOP 3: 
Dlho som sa rozhodovala, ktorú vybrať na prvé miesto. Moja voľba spočívala medzi slovenskou a talianskou obálkou. Nakoniec som si však pre prvé miesto vybrala slovenskú obálku. Páči sa mi koncepcia, font písma. Muž mi síce nie je veľmi sympatický, ale aj napriek tomu si zaslúži táto obálka prvenstvo. 
Druhé miesto si tým pádom obsadila obálka Talianska. Klasická obálka YA/NA kníh. Na obálke nie sú úplne tváre, to necháva čitateľovu fantáziu pracovať. Pekná - romantická. 
No a poslednú priečku zaberá francúzska obálka. Sépiové zafarbenie a neprítomnosť tvári.
Aká by bola vaša TOP3?

1 komentár:

  1. Ja by som dala na prvé miesto našu slovenskú obálku,druhé miesto Originál a tretie sa neviem rozhodnúť či Dánska obálka alebo Talianska obe sa vydarili. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)