pondelok 14. septembra 2015

TOP 5 Najobľúbenejších párov

1. Travis Maddox & Abby Abernathy (Beautiful Disaster)

Musia byť na prvom mieste. Keď som prečítala Krásnu katastrofu, bola som z nich mimo ešte dosť dlhú dobu. Knihu som čítala viackrát a podľa toho aj vyzerá. 
Obaja sú úplne odlišní. Človek by si pomyslel, že oni dvaja spolu nikdy nemôžu byť. Aj keď prekonávajú veľa prekážok a dosť sa natrápia, tak si vždy k sebe nájdu cestu. Miestami síce ide o zvláštnu lásku a najradšej by som ich preplieskala, ale potom si to pekne vyžehlia. Ich vzťah naozaj milujem :3




2. Dean Holder & Sky (Hopeless)
Spočiatku som netušila, prečo je z nich každý taký unesený. Keď som si prečítala Beznájdenú, tak som pochopila. Sú jeden pre druhého veľkou oporou a dalo by sa povedať, že sa navzájom zachraňujú. Oni si určite zaslúžia "žili spolu šťastne až naveky". 
Holder je v vzťahu ten pojašenejší a od začiatku som si ho obľúbila. So Sky som sa oťukávala dlhšie, ale nakoniec mi ostala veľmi sympatická, keď som ju naplno pochopila. 
Určite si ich príbeh ešte niekedy prečítam. 





3. Braden Carmichael & Jocelyn Butler (On Dublin Street)

Od začiatku to medzi nimi iskrilo. A keď sa Braden ukázal ako chlap, ktorý si ide za všetkým, čo chce, tak som tušila, ako to dopadne. A bola som rada, pretože Joss si takého muža zaslúžila. Sú si navzájom oporou, dokážu sa zabaviť a užívajú si života. Aj keď sa ich vzťah spomína aj v iných častiach tejto série, tak by som si kľudne prečítala ešte knihu, ktorá by bola znova venovaná len im dvom. 


4. Braden Carter & Maddie Stevens (The Love Game)

Typický frajer a dievča užívajúce si život. 
Tento pár je pre mňa zaujímavý tým, ako vznikol. Stačila jedna stávka... a BUM. Z hry sa stalo niečo oveľa závažnejšie. Obaja mali svoje chyby, ale dokopy som si ich obľúbila. Hlavne sa mi páčilo, že som zmenu ich pocitov a nálad mohla čítať z oboch pohľadov. Bolo to vtipnejšie a zaujímavejšie. To ich doťahovanie ma dokázalo vždy pobaviť. 




5. Miseag Mursa & Mija Ľubietová (Mariotovi dediči) 

V tejto TOP 5 sa už nachádza aj niečo slovenské. Miseag a Mija... na začiatku som ani nechcela, aby boli pár. Postupom času som to nejako predýchala, no a nakoniec som si ich obľúbila. Navzájom sa dosť ovplyvňovali. Dosť som sa na nich aj nasmiala, ale aj rozplývala šťastím.  SPOILER
Škoda len toho konca :( Priala by som im krásny HAPPYEND.

6 komentárov:

  1. Čítala som už viac vecí od Colleeen, ale Holder a Sky ani zďaleka nie sú môj obľúbený pár. Keď tak, skôr mám dojem, že mi trochu vadili. Ja som si oveľa viac obľúbila protagonistov z Ugly love. Medzi moje naj páry patrí určite aj Jace s Clary, Gansey s Blue a získali si ma aj Lily a Loren z Addicted to you.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Ugly Love ešte nečítala, no chcela by som, počkám na preklad :)

      Odstrániť
  2. Miseag a Mija u mňa vyhrávajú vo všetkých rebríčkoch... Ach, Miseag! :( :D Tí dvaja sú ten najkrajší pár na svete... A určite tiež momentálne bodujú umelé inteligencie Bob a Becky z Jazdcov časom :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Travis a Abby jednoznačne aj u mňa. A rozhodne po nich ide Trent a Cami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uhm, tak to máš pravdu.. oni dvaja boli tiež skvelí a podľa mňa skvelý bude aj Thomas s jeho polovičkou :3

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)