štvrtok 9. júla 2015

V ringu (#16)

Ahojte,
pri knihe od Emmy Chase - Zapletený sa mi podarilo nájsť naozaj veľa obálok. Niektoré sú krásne. 




TOP 3:
Ako aj v predošlom V ringu, aj tentokrát má 1. miesto česká obálka. Aj keď je podobná originálnej - ENJ, tak červené prevedenie sa mi páči oveľa viac. Je výraznejšia a na prvý pohľad aj viac zaujme. 
2. miesto - Chorvátsko. Zaujali ma fonty, ktoré sú na obálke použité, hlavne na tom bielom pozadí pekne vynikajú. 
Posledné miesto - 3. miesto v TOP 3 má obálka Dánska. No proste erotický román. Aj keď práve táto obálka mi tak trošku pripomína obálku knihy Stretnutie od Gail McHugh(ovej). 

Opäť - Nemecko sa mi páči najmenej. Je nevýrazná a absolútne sa nehodí k príbehu. Ani maďarská a srbská nie sú veľmi okúzľujúce. 

Aká by bola Vaša TOP3?


2 komentáre:

  1. Tiež sa mi páči to české prevedenie, viac ako ENJ. Tá červená tomu dodala lepší vzhľad :)
    Mne sa páči aj celkom Maďarsko alebo Nemecko, aj keď u Nemecka mi to príde ako pútač na zábavnú detektívku, napr. ako Ružový panter :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľa zaujímavých obálok, tiež sa mi najviac páči česká a potom anglická, aj talianska a dánska ma zaujali :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)