sobota 20. decembra 2014

V ringu (#10)

Ahooojte,
dnes tu máme obálky New Adult série Game. Konkrétne Hrej hráčem, čo je prvý diel tejto zamilovanej, na seba nenadväzujúcej série. 


Prvé miesto si plným právom získala obálka anglického e-booku. Farebne mi príde najkrajšia a to písmo je také obyčajné až sa tam hodí. 
Česká obálka ma zaujala svojou šachovnicou, príde mi to veľmi príznačné pre túto knižku. Aj napriek tomu, že chlapec nie je úplne najkrajší udeľujem druhé miesto. 
Na tretiu priečku radím obálku francúzsku. Nejakým spôsobom sa podobá na tú českú a z tých čo mi ostali je najkrajšia. 

Ešte sa mi nestalo, aby sa mi originálna obálka nepáčila, no všetko je raz po prvý raz. Čiernobiela klasická obálka ma ničím nenadchla. Pôsobí na mňa ako plagát pre americký málorozpočtový romantický film, nehovoriac, že osoby vyzerajú staršie, ako v príbehu sú. :)

Ktorá sa páči Vám najviac?

4 komentáre:

  1. Mne sa páči aj Nemecká (čo sa u mňa často nestava) ale jednoznačne najkrajšia je anglicky E-book a Česká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anglický e-book je ze všech nejkrásnější, s tím jednoznačně souhlasím, ale ta česká se mi právě moc nelíbí :/ A docela hezká je i ta německá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tentokrát souhlasím se všemi třemi místy. Ten anglický e-book vypadá opravdu dokonale a naše taky není vůbec špatná. Je podle mě nejoriginálnější ze všech. A francouzská je taky krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se hodně líbí hlavně ta naše česká, ale asi to je tím, že jsem na ni zvyklá :) Ale opravdu pěkná je i ta francouzská obálka a anglický ebook :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)