piatok 5. decembra 2014

Liebster Award Tag


Ďakujem Silvii z blogu Bookareourlife za nomináciu. :)
Úlohou je napísať 11 faktov, odpovedať na 11 otázok označiť 11 blogerov pod 200 odberov.


11 FAKTOV:

1. Som oficiálne ostužkovaná. :D
2. Som miestami pesimista.
3. Ľahko ma nahnevajú maličkosti.
4. V poslednom čase ma nevie osloviť nijaká kniha. (Nemáte nejaký typ?)
5. Milujem leto.
6. Neznášam nádchu.
7. Verím v reinkarnáciu.
8. Bojím sa tmy.
9. Verím v duchov. 
10. Som štekľavá. 
11. Doteraz neviem, na akú výšku ísť. :D


11 ODPOVEDÍ:

1. Ako si sa dostala k bloggovaniu?
Bol to nápad RoBerty_D*. Láska ku knihám + túžba zdeliť svoje názory týkajúce sa kníh. :)
2. Obľúbená kniha?
Jamie McGuire: Krásna katastrofa
3. Si spokojná so svojim menom? Keď nie aké meno by si chcela?
Ako menšia som so svojím menom spokojná nebola, no zmierila som sa s ním a v poslednej dobe sa mi páči. :)
4. Traja najlepší spisovatelia/spisovateľky?
Pre mňa to sú: J.R.Ward- jej série sú premyslené a zaujímavé, nestrácajú na originalite. Becca Fitzpatrick- jej séria Zavrhnutý ma úplne očarovala a najnovšie som si obľúbila Kerstin Gierovú. 
5. Čo absolútne nenávidíš na bloggeroch?
Nenávidieť je silné slovo. A keď mám pravdu povedať, ešte som do žiadneho konfliktu neprišla. 
6. Aké slovo ťa napadne ako prvé keď niekto povie zábava? 
Priatelia. 
7. Chcela by si byť slávna? 
Ani nie, neviem si predstaviť, že by môj osobný život bol rozoberaný v médiach a každý by sa do neho staral. :)
8. Tri obľúbené knihy, filmy, pesníčky a skupiny?
Knihy: Krásna katastrofa, Zavrhnutý, V ringu. 
Filmy: Frozen, Super náhradník, Titanic.
Skupiny: Arctic Monkeys, Imagine Dragons, Bastille. 
9. Aký je tvoj obľúbený youtuber?
Bohužial, žiadného nemám. 
10. Zvládla by si byť vegetariánkou?
Nie som si istá. Skôr nie. 
11. Akú knihu si čítala a) naposledy? Gayle Forman: Zostaň so mnou
                                b) ako prvú? Kto si to má pamätať? :D Ale asi Voda pre slony. 

Ospravedlňujem sa, no vieme ako to s TAGMI chodí. Šíria sa veľmi rýchlo a nie každý na ne má čas a postupne strácam prehľad, kto nominovaný už bol a kto nie. Preto nebudem nikoho nominovať. Pardón :)

Rada by som dala ešte do pozornosti súťaž o skvelé ceny na nižšie uvedenom blogu: 
http://life-fullofbooks.blogspot.sk/2014/11/narozeninovo-vanocni-soutez.html

Prajem pekný deň 



7 komentárov:

  1. Taky se bojím tmy, ale celkem dost a také miluji léto.. kam se hrabe sníh, když se můžu opalovat s knihou venku? :D Kerstin Gier je skvělá spisovatelka, mám ji taky ráda, ale já bych asi zvolila trochu jiné autory :) Já bych vegetariánkou být nemohla naprosto vůbec :D Skvělý tag! Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ mám byť v miestnosti, kde si nevidím ani na nos, tak normálne šaliem.. :D A leto je jednoznačne najlepšie obdobie.
      Som rada, že sa páči TAG. :)

      Odstrániť
  2. Vo štvrtom a šiestom bode sa určite zhodneme :D Nejako mám v poslednej dobe problém s knihami a neviem prečo. A tá nádcha... nikam nemôžem chodiť bez vreckovky. Už ani neviem, keby som chorá alebo mám alergiu. Minule som mala takú alergickú reakciu, že som nepočula na jedno ucho. Vraj to nejako súviselo s akútnou nádchou, ale pritom som vedela normálne dýchať a vôbec som si nemusela fúkať nos, divné... :D
    Obľúbená spisovateľka K. Gierová rozhodne aj pre mňa, ale ja tam mám ešte aj Richelle Mead a C. Clare :D So sériou Zavrhnutý som si veľmi nesadla a trojka ma totálne sklamala. Tú som už ani nedočítala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nádcha je podľa mňa najhoršie vírusové ochorenie, bez servítky a čaju ani na krok, máš pravdu. :D
      Mňa v sérii Zavrhnutý sklamali posledné dva diely, no aj tak milujem ako autorka píše. :)

      Odstrániť
    2. Tak mňa jej štýl nedokázal udržať pri čítaní... možno niekedy inokedy a pri inej knihe :D ktovie :D

      Odstrániť
  3. Na tretiu a siedmu otázku by som odpovedala asi rovnako.:D Inak, aké vysoké zvažuješ?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No právo a psychológia, dosť zlé odbory, keďže je veľa takýchto vyštudovaných ľudí a nemajú uplatnenie :/ :)

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)