sobota 22. novembra 2014

RECENZIA: Katy Evans - Remy

Podrobnosti:
Žáner: Young Adult
Séria: V ringu 
Diel: 3. diel
Vydavateľstvo: Baronet (CZ)
Počet strán: 248 strán
Väzba: pevná s prebalom
Originál názov: Remy

Anotácia:
Remington Tate, slavný bojovník ligy Underground, je záhadou svým blízkým i sám sobě. Jeho mysl je složitá i průzračně čistá, plná světla i temnoty. V jednu chvíli si vše pečlivě plánuje, v dalším okamžiku se vymkne kontrole. V životě má jedinou konstantu: nekonečnou touhu chránit, opatrovat a milovat Brooke Dumasovou. 
Tohle je jeho příběh; od okamžiku, kdy ji poprvé spatřil a bez sebemenších pochyb věděl, že o ni a za ni stojí za to bojovat…


Za poskytnutie výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu Alterego.sk. 



 Veľmi som sa tešila na tretí diel, aj keď mi bolo jasné, že nič nové sa človek z tretieho dielu nedozvie, pretože sa bude jednať len o skrátenie deja z prvých dvoch častí - V ringu a Šance, lenže napísané z Remyho pohľadu. Asi aj preto som sa na tú knihu tak veľmi tešila. Nevedela som sa dočkať, čo všetko sa Remymu počas príbehu odohrávalo v hlave. A keďže Remy bol skôr tichá a málo výrečná postava, veľmi som sa potešila, že sa mu konečne "dostanem do hlavy".

Autorka nesklamala. Milujem jej štýl písania. Už v prvom diele som si ho veľmi obľúbila, pretože 
so svojimi skvelými a presnými opismi dokáže vtiahnuť čitateľa priamo do deja. A to tak dokonale až máte pocit, že Vy osobne ste na zápasoch Undergroundu a z plných pľúc kričíte na Remingtona. A hlavne, že spolu s postavami prežívate ich pocity.


Oceňujem autorkin nápad, že do deju zakomponovala aj jednu novú pasáž, ktorá osviežila už inak známy dej. A to svadbou. :) A aby bol čitateľ vo väčšom napätí z očakávania, túto pasáž nedala do jednej kapitoly, ale pekne to rozdelila na viac kapitol, ktoré sa striedali s príbehom z minulosti.
Veľmi ma mrzelo, že pre mňa tretí diel stratí ten "šmrnc", ktorý ma tak veľmi nadchol v prvom diely a vďaka ktorému som si prvý diel hneď zamilovala. Ale z veľkej miery za to môže fakt, že som čítala niečo, čo bolo pre mňa už veľmi dobre známe a vedela som ako sa bude dej ďalej odvíjať. Všetko bolo totožné.  

Aj náš milovaný Remy je stále taký istý. Je stelesnením všetkého, po čom ženy túžia, pretože je jednoducho dokonalý. Vysoký, svalnatý, sexy, krásna tvár... No zdanie niekedy môže aj klamať. V skutočnosti je mlčanlivý, nikomu sa neotvorí a nikoho nevpúšťa do svojho života, pretože tak mu nikto neublíži. Mal ťažké detstvo, pretože keď najviac potreboval svoju rodinu, tá sa mu obrátila chrbtom a nechcela mať s ním nič spoločné.

Remy sa však zmení, keď na jednom zo svojich zápasov stretne Brooke Dumasovú. 

A keby som sa mala vyjadriť k mínusom knihy tak sú také isté ako pri 1. a aj 2. diely. Nora mi dokázala liezť ešte aj v tretom diely na nervy :). Ale to sa už asi nezmení :D.
Dlho som váhala, nad počtom bodov. Lebo kniha sama o sebe bola dobrá  - povedala by som, že tak dobrá ako 1. diel a tiež mi tam prekážali tie isté veci ako pri 1. No už to nebolo ono. A preto som s rozhodla dať následovné ohodnotenie:

Hodnotenie: 4/5 

S pozdravom



2 komentáre:

  1. Skvěle napsaná recenze. Já četla předešlé dva a toho třetího se dost bojím. Ale vypadá to že nemám čeho, takže si ji co nejdřív přečtu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)