utorok 19. augusta 2014

J. A. Redmerski: Radšej vždy

Prvý diel s názvom Radšej nikdy som prečítala za pár dní a kniha sa mi nesmierne páčila. A keď som zistila, že to má aj druhý diel s názvom Radšej vždy, tak som bola šťastím bez seba a nevedela som sa dočkať, kedy bude kniha preložená a hlavne, kedy sa začítam do druhého dielu, aby som vedela aký bude osud hlavných hrdinov.
  Na nete sa konečne objavila aj slovenská obálka a som nesmierne rada, že slovenský preklad bude mať originálnu obálku.

Kniha vychádza vo vydavateľstve Ikar a môžeme sa na ňu tešiť 1. októbra 2014


Anotácia:
Camryn Bennettová nikdy nebola šťastnejšia. Päť mesiacov po náhodnom stretnutí v diaľkovom autobuse s Andrewom Parrishom, so svojou osudovou láskou, je s ním zasnúbená, čaká dieťa a svadba je len otázka času. Pred sebou má nádhernú budúcnosť. Odrazu jej však osud prichystá ďalšiu ranu, ktorá tragicky zasiahne do ich spoločného života s Andrewom.

Andrew nechápe, ako sa im to mohlo stať. Pokúša sa pohnúť ďalej a dúfa, že Camryn sa bude usilovať o to isté. Keď však zistí, že jeho láska v sebe ukrýva horu bolesti a pretvárka začína byť nebezpečná, nič ho nezastaví pred tým, aby jej vdýchol nový život. Andrew je odhodlaný dokázať, že ich láska prežije čokoľvek, a rozhodne sa, že sa s Camryn vydajú na cestu pretkanú nádejou a vášňou. Len keby sa mu ju podarilo presvedčiť.







Zdroj: martinus.sk 

3 komentáre:

  1. Dvojka bola v pohode, ale myslím, že ju vôbec netreba. Teda, keby som ju nečítala, určite by som o veľa neprišla. Nepoviem, keby sa jednotka skončila cliffhangerom, ale podľa mňa to ukončila veľmi dobre. Zbytočné naťahovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednotku som nečítala, takže asi najskôr skúsim prečítať ju a až potom tento ďalší diel. Má však vydarenú obálku a fajn anotáciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já nečetla první díl, ale ta obálka vypadá úžasně! A anotace taky nezní špatně. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)