štvrtok 17. júla 2014

V ringu (#6)

Beznádejná. Kniha, ktorá chytila za srdce nejedného čitateľa sa práve dnes dostala do našej rubriky V ringu.
Tentokrát je obálok pomenej a veľa z nich je rovnakých. Zostavenie TOP 3 mi dalo poriadne zabrať a hlavne vybrať tú najkrajšiu.




TOP 3 
1. miesto je obtiažne vybrať. Nie však preto, že by boli tie obálky také nádherné, že si neviem vybrať. Udeľujem ho teda obálke Slovenskej. Príde mi najsympatickejšia, aj keď bez tej placky Svetový Bestseller by bola krajšia. 
Na 2. mieste je Česká. Platí o nej to čo u predchádzajúcej. Bez placky LIKE by sa kľudne zaobišla. 
3. miesto talianskej. Je síce rovnaká ako originál, ale krajšie sfarbená a páči sa mi, že je tam určitý výrok. 
Najmenej zaujímavá je tentokrát francúzska. Postavy vyzerajú strašne mlado a k príbehu mi jednoducho nesedia. 

 Aký by bola Vaša TOP3? :)

5 komentárov:

  1. Mne sa najviac paci originalna. A potom slovenska. Ceska ma vobec neoslovila :D tretia asi talianska lebo je rovnaka ako originalna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se nejvíc líbí česká :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. povedala by som že beznadej skor charakterizuje ta francuzska obalka alebo česka ale inak ano aj mne sa velmi pači slovenska:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)