sobota 12. apríla 2014

V ringu (#3)

Ďalší mesiac ubehol a tak sa nám mal na blogu objaviť článok s názvom V ringu (#3), ale neobjavil sa. Za čo sa Vám musím ospravedlniť. Ale nebolo to založené na mojej lenivosti, ale v tom, že som hľadala aspoň 4 knihy s rôznymi obálkami, aby sa malo čo porovnať. A práve tu moja úspešnosť skončila. Hodiny presedené pred notebookom nepriniesli žiadne ovocie. Ale nakoniec sa mi podarilo dať dohromady aspoň 4 rôzne obálky.
Pripravila som si knihu, ktorá však nie je žiadnou horúcou novinkou, ale zato pomerne známe medzi svojimi čitateľmi.
Andrea Cremerová - Nočný tieň






Ako ste si mohli všimnúť prvé štyri obrázky sú v dvojiciach.A to z toho dôvodu, že sa niečim na seba podobajú.
U našej a nemeckej obálke to je motív dievčaťa na obálke a v rohoch sú umiestnené kvety, ktoré sú od krvi.
Druhá dvojica sa skôr podobá farebným skombinovaním obálok. Aj keď to je asi všetko v čom sa americká a anglická obálka na seba podobajú.
A na záver tu máme ruskú obálku, ktorá sa svojím motívom úplne odlišuje od ostatných štyroch.

TOP  3:
1. miesto: Americká obálka, pretože najlepšie vystihuje charakter knihy.
2. miesto: Ruská obálka, pretože je úplne odlišná ako ostatné.
3. miesto: Slovenská obálka, aj keď som sa nevedela rozhodnúť medzi ňou a nemeckou. Ale nakoniec zavážilo farebné prevedenie našej obálky.

Nemôžem povedať, že je medzi nim nejaká, ktorá by sa mi vyslovene nepáčila, práve naopak. Všetky obálky sú veľmi pekné.
Čo na obálky vravíte Vy? Aké by bolo vaše poradie?

S pozdravom
RoBerta_D*

6 komentárov:

  1. Americká obálka je vážně nejhezčí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slovenská a Americká jsou boží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páčia nemecká, anglická a americká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa najviac páči slovenská obálka, potom americká a anglická.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pôvodná obálka je najlepšia, ale podľa mňa je inak celá táto séria jeden veľký vtip. Jednotku som si kúpila len kvôli obálke, vlastne aj dvojku, ale tú som už nedočítala :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)