pondelok 14. apríla 2014

Stark séria (Trilógia)

Pre fanúšikov 50 odtieňov sivej Obnaženej prichádza erotická, emóciami nabitá romanca medzi mocným mužom, ktorý nikdy nepočul NIE a silnou ženou, ktorá hovorí  Áno, len keď sa to hodí jej samotnej.

Bol jediným mužom, ktorému som nedokázala utiecť. A jediným, ktorému som nedokázala odolať.Damien Stark by mohol mať každú ženu. Bol sexy, sebavedomý a panovačný. Čo si zaumienil, to mal. A to, čo chcel, som bola 
JA.Naša vzájomná príťažlivosť sa nedala prehliadnúť. Prekračovala všetky hranice, ale rovnako ako som túžila mu patriť, tak som sa zároveň desila nátlaku jeho požiadaviek. Podľahnúť Damienovi znamenalo, že by som sa musela podeliť o najtemnejšiu pravdu o svojej minulosti – a riskovať tým rozchod.Ale aj Damien mal svojich démonov. A ako sa naša vášeň premieňala v posadnutosť, tým viac hrozilo, že ho jeho tajomstvá zničia – a nás oboch tiež.

Prvý diel zo série s názvom Odhal mě vyšiel 9.4.2014 v českom jazyku. 




*SMILEY*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)