piatok 18. marca 2016

V ringu (#22)

Ahojte, 
dnes V ringu niečo sexy. Návrh od Elle Kennedy zaujal určite každú predstaviteľku ženského pohlavia. Aspoň teda tá originálna a česká obálka.
ENG, ČESKO, NEMECKO
DÁNSKO, POĽSKO
TOP 3:
Na 1. miesto pre mňa jednoznačne patrí česká obálka. Jednoduchá a to mužské telo.. no darmo, som žena.
2. miesto pochopiteľne patrí obálke originálnej.
No a to 3. miesto si zaslúži obálka Nemecka. V poslednej dobe som narazila aj na pekné nemecké obálky. Väčšinou sú nemecké práve tie, ktoré sa mi vôbec nepáčia. 


Zhodujete sa so mnou, či by ste to usporiadali inak? :)

3 komentáre:

  1. Mne sa práveže česká obálka vôbec nepáči. Originálna je už na tom lepšie, ale aj tak sa mi z týchto všetkých najviac pozdáva nemecká obálka. Aj keď pri pohľade na ňu sa mi vždy vybaví Umenie predstierať od Rachel Harris. Musia používať tie isté fotky na viacerých knihách? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si to už spomenula, tak máš pravdu. Trošku to pripomína Umenie predstierať. :D

      Odstrániť
  2. Tiež sa mi česká vôbec nepáči, pripadá mi veľmi lacná. Akože nemá čím iným kniha zaujať.
    Mne sa páči najviac tá dánska. Teda, páčila by sa mi bez tej píšťalky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)