sobota 12. decembra 2015

V ringu (#20)

Ahojte, 
už dlhšie sme nepridali žiadny článok do rubriky V ringu. A tak dnes predstavujem obálku Bouřliváka, ktorý vyšiel v českom vydavateľstve Baronet len nedávno. 

ENG, ENG, Turecko

Viac obálok sa mi nepodarilo nájsť a je ťažké vybrať z týchto štyroch tú najkrajšiu. Každá má niečo do seba a každá sa stopercentne hodí k obsahu knihy.
V mojom zozname prvá anglická obálka je zároveň aj prvou v hodnotení. Páči sa mi hlavne jej spodný okraj. Potom by som na druhé miesto zaradila obálku tureckú - tak trochu mám slabosť pre tetovania a svaly :D
Druhá anglická a česká obálka sú na rovnakej úrovni. Majú fajn koncept, no ani jedna ma neohúrila. Aj keď na tej českej sa mi páči gitara v dolnej časti.


Ktorá sa páči najviac vám? :)


-Smiley-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)