sobota 31. januára 2015

Obľúbení mužskí hrdinovia (#4)


Hlavný mužský hrdina série Nočný tieň. 
Ren a Calla. Oni dvaja sú súdení tvoriť pár. Nie kvôli láske. Kvôli prežitiu a rozrasteniu svorky. Ale osud to chcel inak. Do cesty sa im priplietol Shay a happy end sa nekoná. 
Ren pôsobí ako totálny sebec a arogantný sopliak. Je tomu tak? Vo väčšine prípadov áno, no dokáže byť aj normálny a občas sa správať ako človek a nie ako nevychované podlé zviera. Vie byť svojím spôsobom okúzlujúci a vie aj pobaviť.
Podľa môjho názoru mohlo byť pre neho v knihe viac priestoru a ukázať nám viac z jeho charakteru, pretože je záhadný a polovicu jeho osobnosti nepoznáme. 
Patrím jednoznačne do Teamu Ren! 




Ste TEAM REN alebo TEAM SHAY? Ktorý vás viac okúzlil? 





3 komentáre:

  1. Keď som uvidela meno, najprv som ani nevedela, kto to je!! :D Až potom, keď som zbadala názov série. Tá sa mi teda nepáčila, koniec bol totálne od veci a ani jedného som si veľmi neobľúbila, no podľa mňa autorka nevedela ako by mala vyriešiť trojuholník medzi nimi, preto sa rozhodla zbaviť Rena. No čo už.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Posledný diel série, teda Krvavá ruža ma úplne znechutila. Bola naozaj odfláknutá. :)) A to riešenie trojuholníku bolo asi najviac odfláknuté. :)

      Odstrániť
  2. Souhlasím, taky jsem team Ren :) Nevím proč, ale byl mi mnohem sympatičtější než Shay, který mi lezl na nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)