piatok 14. marca 2014

I'm obsessed with…(#1)

Autor meme: Knižný koutek

Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď., spolu s krátkym informatívnym článkom. (Piatočné meme). 

Televízny seriál Arrow

Arrow. Televízny seriál o milionárovi Oliverovi Queenovi, ktorý sa po stroskotaní lodi objavil na opustenom ostrove. Po 5 rokoch, počas ktorých bol vyhlásený za mŕtveho sa mu podarí z ostrova dostať. Na stroskotanej lodi však nebol sám. Jeho otec, ktorý svojmu mestu veľa  uškodil dá Oliverovi zoznam mien a chýb, ktoré má napraviť. A tak sa po návrate do Starling City púšťa Oliver do ochrany svojho mesta. Aby to však dokázal musí sa stať niekým iným, niečím iným. 
Prvý diel som videla niekedy pred Vianocami a ihneď som si tento seriál zamilovala. Sú natočené 2 série, ktoré majú pomerne veľa dielov. Dokonca je naplánovaná aj séria tretia. (Jupííííí).  Momentálne sa nachádzam na zatiaľ poslednej vysielanej epizóde 2 série. Každé stredy (vtedy vychádzajú diely v Amerike) sa nedočkavo trasiem :D. A keď sa objavia titulky som v siedmom nebi. 40 minút sa ma nikto nesmie dotknúť, inak by som ho zabila. Milujem tému superhrdinov a ešte viac milujem masky. Úplná závislosť <3 A to nevravím o super hláškach a fakt napínavých koncoch. 
Seriál vrelo odporúčam. 
A viete, čo je úplne najlepšie? Že od 19.marca budeme mať možnosť pozrieť si Arrow na televíznej stanici Markíza. (Obávam sa trošku dabingu). 


















*SMILEY*

6 komentárov:

  1. Na teto seriál bych se chtěla podívat. :) Už mám stáhlé všechny díly. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa do toho pustila nedávno, zatiaľ som videla len prvých 6 dielov. A hoci som to začala pozerať len vďaka Johnovi Barrowmanovi, ktorého absolútne zbožňujem (a potom zistila, že v troch dieloch bude aj Alex Kingston :3). Teraz som to ale stopla, že to už rovno budem pozerať z telky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Arrow je naprosto úžasný seriál! Mám zkouknuté všechny díly, co jsou zatím vydané a moc se těším na další :D S dabingem se ti nedivím, protože to většinou dopadá katastrofálně - například TVD, když jsem se poprvé koukala na českou verzi, hrozně jsem se smála, protože mi to přišlo vtipné. Ale třeba se u vás dabing k Arrow povede! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak, niekedy ma až hnevá, že mám pozreté všetky diely a musím čakať na nové :)
      Asi tak TVD som videla aj ja s dabingom a strašne som sa smiala, ako fakt niekedy dabingu nevychádzajú :D
      Dúfam, že ten Arrow nebude mať špatný dabing, ale tak originál je originál :)

      Odstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)