nedeľa 16. februára 2014

V ringu (#2)

Mesiac ubehol ako voda a znova tu máme rubriku V ringu. V prvom kole sme porovnávali obálky kníh od J.R. Ward - Chamtivosť a Žiadostivosť.
Dnes tu pre Vás máme novinku Joyland od Stephena Kinga.

Originálna US obálka       Us  limitovaná edícia
 Česká obálka                     Slovenská obálka
Nemecká obálka               Poľská obálka
Talianská obálka                 Španielska obálka

Každá obálka sa skladá z jednoduchého názvu Joyland a brány do zábavného parku. Obálky sú skôr ladené do tajomna a tým priamo vystihujú príbeh.
TOP 3
1.miesto u mňa získala obálka Slovenská. Páči sa mi nápad opusteného kolotoču a dá sa povedať sépiová farba lahodí môjmu oku :)
2. miesto si u mňa vyslúžila obálka Poľská. Obyčajná človek, ktorý zavíta do zábavného parku. Očakáva plno zábavy a dočká sa strašidelného zážitku.
3. miesto patrí obálke US z limitovanej edície. Dievča mi príde ako duch a celkovo je neobyčajná.


Obálka, ktorá sa mi moc nepáči je nemecká a to z dôvodu, že obálka skôr hlása "Vitajte v Las Vegas" a nie strašidelný Joyland. 
Ale je to len môj osobný názor. 

Čo na obálky vravíte vy? Zaujala Vás niektorá? :)

*SMILEY*

5 komentárov:

  1. Mne sa najviac páči poľská a potom slovenská. Tá z US- limitovaná edícia mi nejako nesedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Knižné Maniačky16. februára 2014 o 16:41

      US limitovaná je taká trochu iná. Nesymbolizuje skoro ani ten lunapark :)

      Odstrániť
  2. Taky se mi nejvíc líbí slovenská obálka. Na druhém místě je ta polská. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa najviac zaujala Španielská ale i Slovenská :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Môjmu oku sa najviac zapáčila slovenská ale aj originál US :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme, že navštevujete náš blog a sme rady za každý jeden komentár, ktorý nám tu zanecháte ;)